۴۱۰۷۳۹
۷ نظر
۵۰۰۴
۷ نظر
۵۰۰۴
پ

اردوغان: به حمایت دوستم پوتین احتیاج دارم

رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در گفت و گو با کانال تلویزیونی روسیه -۱، با تاکید بر اهمیت روسیه در امر مبارزه با تروریسم، گفت: برای مبارزه با تروریسم در خاورمیانه به حمایت دوستم پوتین احتیاج دارم.

خبرگزاری ایرنا: رجب طیب اردوغان رئیس جمهوری ترکیه در گفت و گو با کانال تلویزیونی روسیه -۱، با تاکید بر اهمیت روسیه در امر مبارزه با تروریسم، گفت: برای مبارزه با تروریسم در خاورمیانه به حمایت دوستم پوتین احتیاج دارم.

تارنمای ترکی اسپوتنیک روز دوشنبه گزارش داد، اردوغان با شرکت در برنامه تلویزیونی ' Formula Vlasti' که با اجرای میخائیل گاسمن از کانال 'Rossiya-۱' پخش می شود، به روند مبارزه با تروریسم در خاورمیانه اشاره کرده و گفت: در امر مبارزه مشترک با تروریسم در این منطقه به حمایت دوست عزیزم پوتین احتیاج دارم.

رئیس جمهوری ترکیه، حادثه سرنگونی جنگنده روسی در فراز مرز کشورش با سوریه در ۲۴ نوامبر سال گذشته را ، طالعی بد در روابط دو کشور دانست و گفت: تحقیقات در خصوص علل بروز این حادثه ادامه دارد.

به دنبال کودتای نافرجام ۲۵ تیرماه گذشته، گمانه زنی هایی را در خصوص عمدی بودن این اقدام و به دست عوامل نفوذی گروه گولن در نیروی هوایی ترکیه مطرح شده است.

اردوغان با اشاره به اینکه پروژه نیروگاه هسته ای آک کویو، یک پروژه حیاتی برای ترکیه محسوب می شود، گفت: در این زمینه وقت زیادی را از دست داده ایم. هدف ما پایان و بهره برداری هر چه سریعتر از این پروژه است.

در پروژه خط لوله انتقال گاز موسوم به جریان ترک نیز در حاشیه برگزاری شورای عالی کسب و کار ترکیه - روسیه که با حضور ولادیمیر پوتین رئیس دولت روسیه در استانبول برگزار شد، هر دو طرف اراده خود را برای اجرایی کردن این طرح در میان گذاشتند.
از سوی دیگر روزنامه ایزوستیای روسیه خبر داده است که روسیه اطلاعات مفید برای ترکیه در پیگیری عملیات سپرفرات در شمال سوریه را در اختیار دولت آنکارا قرار خواهد داد.

اسپوتنیک ترکی به نقل از این روزنامه نوشته است: این توافق در جریان سفر 10 اکتبر ولادیمیر پوتین به استانبول برای شرکت در کنگره جهانی انرژی، بین روسای ستاد فرماندهی ارتش ترکیه حاصل شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیرخانی

      مردک اون موقه که اوهام ورتو گرفته بود خودتو یک قدرت بزرگ جهانی می دونستی و مثله............باید دوست خوبتو حمایت می کردی نه اینکه.......

    • بدون نام

      اردوغان یکم قاط داره

    • بدون نام

      دوستمممممم

    • موسوی زاده

      اردوغان تو خودت تروریستی دوست ودوستی سرت نمیشه ملعون.

    • ناشناس

      چقدر بدبخته این اردوغان پاچه خوار.روباه دغل باز.همه ما میشناسیمش.

    • مسعود

      اردوغان رو باد به هر سمتی که بخواهد میبرد.
      این از نشانه های بی ریشه بودن است

    • بدون نام

      اردوغان پوتین رو می خواد خر کنه..دوستم پوتین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج