adexo3
۴۱۱۰۳۰
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

لکسوس RX ۲۰۰t اسپرت وارد چرخه تولید شد

حدودا دو ماه پیش کمپانی خودروسازی لکسوس با استفاده از یک کیت بدنه اسپرت و یک موتور توربوشارژر، نسخه‌ای اسپرت از لکسوس RX ۲۰۰t را با نام کامل "RX ۲۰۰t F Sport" رونمایی کرد که حالا در استرالیا برای عرضه به بازار بر روی خط تولید قرار گرفته است.

وب سایت خودروبانک: حدودا دو ماه پیش کمپانی خودروسازی لکسوس با استفاده از یک کیت بدنه اسپرت و یک موتور توربوشارژر، نسخه‌ای اسپرت از لکسوس RX ۲۰۰t را با نام کامل "RX ۲۰۰t F Sport" رونمایی کرد که حالا در استرالیا برای عرضه به بازار بر روی خط تولید قرار گرفته است.
لکسوس RX 200t اسپرت وارد چرخه تولید شد

کمپانی لکسوس را می‌توان یکی از محدود شرکت‌هایی دانست که علاقه زیادی به نصب موتورهای کوچک و کم مصرف بر روی محصولاتش دارد، حال برای این شاسی بلند به اصطلاح "اسپرت" هم پیشرانه‌ای ۲ لیتری توربوشارژر چهار سیلندر خطی در نظر گرفته که می‌تواند قدرتی ۲۳۵ اسب بخاری و گشتاوری ۳۵۰ نیوتن متری تولید کرده و از طریق جعبه دنده‌ای شش سرعته اتوماتیک تنها به چرخ‌های جلو ارسال کند!
لکسوس RX 200t اسپرت وارد چرخه تولید شد

شاید برای خودروی شاسی بلندی که نام اسپرت را با خود یدک می‌کشد این مقدار قدرت و حجم پیشرانه و یا حتی محور جلو بودن قابل هضم نباشد، ولی خب با ارسال این نیرو به خروجی شاهد شتابی صفر تا صد ۹.۵ ثانیه‌ای و حداکثر سرعتی حدودا ۲۰۰ کیلومتر بر ساعتی خواهیم بود که با توجه به حجم پیشرانه تا حدودی قابل قبول است.
لکسوس RX 200t اسپرت وارد چرخه تولید شد

خصوصیات اسپرت این ماشین هم بیشتر در کیت بدنه آن خلاصه می‌شود که اجزاء آن شامل رینگ‌های ۲۰ اینچی آلیاژی منحصر به فرد، جلوپنجره و سپر تهاجمی‌تر، ریل‌های نقره‌ای سقف، روکش‌های چرمی صندلی‌ها، پدال‌های اسپرت، سیستم تعلیق اسپرت تطبیقی، غربیلک فرمان اسپرت مجهز به شیفترهای تعویض دنده، سیستم سرگرمی ۱۲.۳ اینچی مجهز به GPS، سیستم صوتی مارک لوینسون با ۱۵ بلندگو و در نهایت صفحه نمایشگر سقفی می‌شود.
لکسوس RX 200t اسپرت وارد چرخه تولید شد

در آخر باید گفت که این محصول قرار است در بازار استرالیا با قیمتی ۸۶ هزار و ۸۴۰ دلاری (دلار استرلیا) به فروش برسد که به نسبت لکسوس RX ۳۵۰ F Sport قیمت بسیار کمتری دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج