adexo3
۴۱۱۰۶۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مرگ هزار و ۶۰۵ نفر بر اثر سومصرف مواد مخدر

سازمان پزشکی قانونی از فوت هزار و ۶۰۵ نفر براثر سوءمصرف مواد مخدر و افزایش ۹ درصدی آمار تلفات اعتیاد در نیمه اول سال جاری خبر داد.

خبرگزاری مهر: سازمان پزشکی قانونی از فوت هزار و ۶۰۵ نفر براثر سوءمصرف مواد مخدر و افزایش ۹ درصدی آمار تلفات اعتیاد در نیمه اول سال جاری خبر داد.

در نیمه اول سال جاری هزار و ۶۰۵ نفر به دلیل سوءمصرف مواد مخدر در کشور جان خود را از دست دادند. این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل که آمار تلفات اعتیاد هزار و ۴۷۱ نفر بود، ۹.۱ درصد بیشتر شده است.

در ۶ ماهه نخست سال جاری از کل تلفات اعتیاد در کشور هزار و ۴۵۲ نفر مرد و ۱۵۳ نفر زن بودند. این در حالی است که تعداد مردان فوت شده بر اثر اعتیاد در مدت مشابه سال قبل هزار و ۳۰۹ و تعداد زنان ۱۶۲ نفر بوده است.

در این مدت استان های تهران با ۳۹۳، فارس با ۱۴۲ و اصفهان با ۱۱۰ فوتی بیشترین و استان های ایلام با ۴، خراسان جنوبی با ۵ و مازندران با ۷ فوتی کمترین آمار تلفات اعتیاد را داشته اند.

در ۶ ماهه اول امسال از کل تلفات سوءمصرف مواد مخدر، ۹۵۹ نفر به دلیل مسمومیت حاد، ۴۳۱ نفر به دلیل مصرف طولانی مدت و ۲۱۵ نفر بر اثر مصرف روانگردان ها جان خود را از دست داده اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج