۴۱۱۱۰۶
۱۸ نظر
۵۰۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۷
پ

اقدام وقیحانه با کارگر بیهوش در کارگاه

پسر جوان وقتی فهمید صاحب کارش در زمان بیهوشی به او تجاوز کرده در یک درگیری دست به قتل ناخواسته زد و پس از ۶ سال زندان حکم آزادی اش را گرفت.

رکنا: پسر جوان وقتی فهمید صاحب کارش در زمان بیهوشی به او تجاوز کرده در یک درگیری دست به قتل ناخواسته زد و پس از ۶ سال زندان حکم آزادی اش را گرفت.

رسیدگی به این پرونده از دوم خرداد ماه ۸۹ به دنبال کشته شدن یک مرد ۵۶ساله به نام جلیل در کارگاه کچ بری اش در بومهن در دستور کار پلیس قرار گرفت. پلیس که به محل جنایت رفته و در حال بررسی صحنه جرم بود با پسر ۲۱ساله ای روبه رو شد که هراسان وارد کارگاه شد اما با دیدن ماموران قصد فرار داشت که بازداشت شد.

این پسر ۲۱ساله که حامد نام دارد به قتل صاحب کارش اعتراف کرد و گفت: از مدتی پیش در کارگاه جلیل کار می کردم. یک روز که سر درد شدیدی گرفته بودم جلیل به من یک قرص مسکن داد. بعد از خودرن قرص بیهوش شدم و وقتی به هوش آمدم متوجه شدم صاحب کارم مرا آزار داده است. به او حرفی نزدم و کارگاه را ترک کردم. تصمیم گرفته بودم دیگر به آنجا برنگردم که جلیل با من تماس گرفت و از من خواست برای تسویه حساب پیش او بروم. به کارگاه جلیل رفته بودم که فهمیدم بار دیگر نیت شومی در سر دارد. من او را هل دادم که سرش به دیوار برخورد کرد و بیهوش شد. دست و پای او را به صندلی بستم و با آنکه گواهی نامه نداشتم سوار ماشین جلیل شدم تا فرار کنم. با دستپاچگی رانندگی می کردم که پلیس ماشینم را متوقف کرد و چون من مدارک ماشین را که داخل داشبورد بود به آنها نشان دادم مرا رها کردند. از ترسم بار دیگر به کارگاه برگشتم تا ببینم صاحب کارم زنده است یا نه که با ماموران روبه رو شدم.

به دنبال اعتراف های پسر جوان وی در شعبه ۱۱۳داگاه کیفری سابق استان تهران پای میز محاکمه ایستاد و به درخواست اولیای دم به قصاص محکوم شد.

رای صادره در شعبه ۱۳ دیوان عالی کشور مهر تایید خورده و حامد در یک قدمی اجرای حکم قرار داشت که توانست با پرداخت دیه رضایت اولیای دم را جلب کند. به این ترتیب از قصاص رهایی یافت و از جنبه عمومی جرم محاکمه شد.

این پسر که حالا ۲۷ساله است روز یکشنبه ۲ آبانماه در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی محمد باقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در این جلسه حامد گفت: نمی خواهم درباره گذشته و انگیزه قتل حرفی بزنم. من در زندان نگاهم به زندگی تغییر کرده است. خانواده ام با پرداخت ۵۰ میلیون تومان و یک ملک به اولیای دم رضایت آنها را جلب کرده و مرا به زندگی برگرداند. حالا از قضات دادگاه تقاضا دارم در مجازاتم تخفیف قائل شوند.

بنا به این گزارش، در پایان این جلسه هیات قضایی وارد شور شد و حکم به آزادی حامد صادر کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميد

      چرابايدبراي همچين حيواني،ديه مقرربشه؟پسربنده خدا هم موردتجاوزقرارگرفته وهم بايدديه بده!؟خيلي جالبه!

    • بدون نام

      اصلانبایدبه خاطراین متجاوزخانواده اش دیه میگرفتن کم شدن این اشخاص به نفع جامعه وکودکان ونوجوانان است

    • کامروا

      واقعیت این است که چون متهم به لواط فوت کرده اثبات جرم متهم صورت نگرفته وشاکی نیز ادعا کرده وهیچ گونه مدرکی برای صحت واقعه ارائه نکرده وبامرگ متهم به لواط متهم ازاتهام تبرئه می شود وقضات باتوجه به حضورمتهمین تصمیم گیری می کنند.

    • بدون نام

      با امید و دومین نگارنده بی نام موافقم ،،،،،،،دیه معنی ندارد ،،،،، .....

    • reza avihangi

      داداش شما میگی مدرک؟ ابن بالا نوشته به پسره تجاوز شده .مگه پزشک قانونی چکار میکنه .

    • بدون نام

      ممنون از کامروا توضيح درست ارایه کردن، هرادعای ثبات لازم است

    • نغمه

      این چه قانونیه اخه.. حکم لواط اعدامه چرا دیگه دیه گرفتن.

    • آناهیتا

      چقدر ناهنجاریهای روانی زیاد شده خدا پناه به تو فقط مونده ما خانوما بهم بچسبیم

    • تیام

      نباید دیه براش در نظر میگرفتن چون آدمهای اینجوری کثیفن و حق نفس کشیدن ندارن
      خوشا به غیرت اون پسر

    • یاران

      داستان خیلی بد تعریف کردی اقا حامد هم بنده خدا کشتی هم بی ابرویش کردی چطور باقرص مسکن بی هوش شدی توکه بیست وسه ساله ونیروی جوانی هم داشته ای، به هزاران دلیل درگیری میتونه بین کارفرما وکارگر پیش بیاد ومنجر به قتل بشه ازکجا معلوم عمدا به قتل نرساندی وبرای توجیه اطرافیان با زیر پا گذاشتن ابرویت برای نجات از اعدام، چنین داستان تعريف کردی، واطرافیان مقتول ادم بدبختی بوده که باگرفتن دیه رضایت دادند، ولی بدان خدا جای حق نشسته، اينجور داستان تعریف میکنی نیست
      دوستان یکطرفه به قاضی نریم

    • کریو

      اثبات این موضوع حتی بافرض حضورمتهم نیازمندوجودشهوداست

    • بدون نام

      در جواب آقای کامروا و باقی دوستان که میفرمایید به دلیل کشتن شخص مجرم و نبودن مدرک به این آقا حکم اعدام دادن؛ میشه بفرمایید پس پزشک قانونی این وسط چیکاره اس؟؟ خب پزشک قانونی کارش همینه دیگه.گرچه مجرم و مقصر ماجرا کشته شده ولیکن مفعول که فرد مورد تعرض هست که زنده اس و میشد صحت و سقم ادعاهاش رو رد یا ثابت کرد. خلاصه باید بعد از رای پزشک قانونی حکم میدادن به این آدم. هم زندان و هم دیه برای کسی که از خودش دفاع کرده عادلانه نیست.ولی خداروشکر که تونست رضایت بگیره جوون بیچاره :(

    • بدون نام

      جناب یاران نگفته مسکن داده بهم. گفته یه قرص دیگه بجای مسکن.خب حتما خواب آور بوده وگرنه خودشو که به بیهوشی نزده که همچین بلایی سرش بیاره اون آقا. لطفا خبر رو درست بخونید

    • طوطی

      خنده داره……

      صاحب کارم ،صاحب کارای قدیم,

    • بدون نام

      اینکه چیز تازه ای نیست

    • یهروز

      اون جرم کرده خیانت کرده تو باید زندگیت بر باد بره ....

    • کامروا

      درجواب بدون نام ۲۳:۲۷ ۸/۴ بعضی از مسائل رابه دلایلی نمی شود درعموم توضیح داد.

    • بینام

      کامروامنطقی باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج