جاباما
۴۱۱۳۹۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

شیائومی Mi MIX را معرفی کرد

همانطور که قبلا در خبرها خواندید شیائومی چندی پیش تلفن هوشمند Mi Note ۲ را معرفی کرد و حال با رونمایی از یک فبلت ۶.۴ اینچی باز هم شگفتی ساز شد.

وب سایت دیجیاتو - مریم موسوی: همانطور که قبلا در خبرها خواندید شیائومی چندی پیش تلفن هوشمند Mi Note ۲ را معرفی کرد و حال با رونمایی از یک فبلت ۶.۴ اینچی باز هم شگفتی ساز شد.
شیائومی Mi MIX را معرفی کرد

این اسمارت فون ظاهرا طی همکاری چینی ها با فلیپ استارک طراح فرانسوی تهیه شده، پروسه توسعه اش حدودا دو سال به طول انجامیده و قرار است که ماه آینده به بازار ارائه شود.

دستگاهی که از آن صحبت می کنیم Mi MIX نام دارد و علاوه بر مشخصه اصلی اش [یعنی نمایشگر بزرگ بدون حاشیه] از چیپست اسنپدراگون ۸۲۱ با سرعت کلاک ۲.۳۵ گیگاهرتز، چهار گیگابایت رم LPDDR۴ و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی بهره می گیرد. لازم است اضافه نماییم Mi MIX یک مدل Pro هم دارد که به امکاناتی شامل شش گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و نواری از جنس طلای ۱۸ عیار حول حسگر اثر انگشت و دوربین اصلی اش (در بخش پشتی بدنه) را احاطه کرده.

در مورد نسخه استاندارد اما باید بگوییم که انرژی اش را از یک باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین می کند؛ این باتری البته نسبت به معیارهای امروزی کمی بزرگ به نظر می رسد اما با در نظر داشتن ابعاد دستگاه و میزان مصرف انرژی آن می توان گفت اندازه است. گفته می شود این باتری از تکنولوژی Quick Charge ۳.۰ پشتیبانی می کند.

شیائومی اعلام کرده که بدنه این موبایل، دکمه ها و فریم آن تماما از سرامیک ساخته شده و به جای بلندگوهای مرسوم از فناوری جدیدی به نام cantilever piezoelectric ceramic acoustic برای انتقال صدا در آن بهره جسته که اگر بخواهیم عملکردش را به زبان ساده توضیح دهیم باید بگوییم ویبره را مستقیما به داخل شیشه دستگاه می فرستد تا براحتی صدای مخاطب تان را گوش دهید.

شیائومی Mi MIX را معرفی کرد

این محصول همانطور که در ابتدا گفته شد ۶.۴ اینچی بوده و به همین خاطر از نظر ابعاد بزرگ تر از هر فبلت پیشرفته دیگری است که در بازار یافت می شود. نسبت تصویر پنل دستگاه ۶ به ۹ است و قابلیت نرم افزاری ویژه ای به نام Quick Ball برایش در نظر گرفته شده که کار با منوها را راحت تر می کند و هر زمان که به آن نیازی نباشد خود را پنهان می کند.

دوربین اصلی این موبایل ۱۶ مگاپیکسلی است و از تکنولوژی فوکوس خودکار تشخیص فازی بهره می گیرد. همانطور که پیشتر اشاره کردیم در مجاورت این دوربین نیز یک سنسور اثرانگشت دایره ای قرار دارد که به لبه ای از جنس طلا مزین شده. نکته دیگر در رابطه با این فبلت محل قرارگیری دوربین جلویی اش است که با استاندارد مرسوم فرق دارد و و علت هم به ابعاد نمایشگرش باز می گردد.

در واقع دوربین جلویی ۵ مگاپیکسلی این فبلت تقریبا در بخش زیرین نمایشگر جای گرفته؛ یعنی جایی که اندکی حاشیه برای جای دادن آن باقی مانده است.

در پایان باید اشاره کنیم که نسخه بهره مند از چهار گیگابایت رم این موبایل همراه با ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمتی در حدود ۵۱۷ دلار دارد در حالی که نسخه پرو با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی و البته حاشیه طلا حول حسگر ۵۹۰ دلار قیمت گذاری شده است.

این محصول از ۱۴ آبان ماه به بازار چین عرضه می شود و قرار است که همراه با آن یک قاب چرمی هم در اختیار کاربران قرار داده شود.
شیائومی Mi MIX را معرفی کرد
شیائومی Mi MIX را معرفی کرد
شیائومی Mi MIX را معرفی کرد
شیائومی Mi MIX را معرفی کرد
شیائومی Mi MIX را معرفی کرد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج