۴۱۱۶۷۶
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

پوکمون گو ویژه هالووین هم از راه رسید

پس از معرفی اولین قسمت از سری رویدادهای داخل بازی پوکمون گو (Pokemon Go) در هفته گذشته، اکنون نیانتیک جزئیات بیشتری از پوکمون گو ویژه هالووین را در اختیار ما قرار داده است.

وب سایت تک فارس: پس از معرفی اولین قسمت از سری رویدادهای داخل بازی پوکمون گو (Pokemon Go) در هفته گذشته، اکنون نیانتیک جزئیات بیشتری از پوکمون گو ویژه هالووین را در اختیار ما قرار داده است.

پوکمون گو ویژه هالووین هم از راه رسید

رویداد ویژه هالووین پوکمون گو از تاریخ ۲۶ اکتبر تا ۱ نوامبر در دسترس قرار می گیرد. در خلال این رویداد، که در تمامی کشورهای جهان در دسترس قرار خواهد گرفت، بازیکنان به ازای انجام اعمال مختلف شکلات های (Candy) بیشتری به دست خواهند آورد. همچنین سازندگان نرخ برخورد با برخی پوکمون های کمیاب تر را بیشتر خواهند کرد.

می توان اذعان داشت که گرفتن شکلات های بیشتر از میان این دو ویژگی مورد مهم تری به شمار می رود مخصوصاً از آن جایی که اکنون بسیاری از بازیکنان احتمالاً نسخه با تم هالووین پوکمون گو را دریافت کرده اند. در طول برگزاری این رویداد بازیکنان با پیدا کردن هر پوکمون ۶ شکلات، با نقل و انتقال هر پوکمون ۲ شکلات و با ارتقای سطح هر همراه ۴ شکلات دریافت خواهند کرد.

در طول رویداد پوکمون گو ویژه هالووین ، بازیکنان در عبور کردن از مسیرها با پوکمون هایی نظیر دروزی (Drowzee) گاستلی (Gostly) گنگر (Gengar) گولبات (Golbat) هانتر (Haunter) زوبات (Zubat) و هیپنو (Hypno) خواهند داشت. بسته به محل زندگی شما افزایش نرخ برخورد نیز از زیاد به خیلی زیاد می تواند متغیر باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج