۴۱۲۲۴۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

تکذیب تذکر هاشمی به صدا و سیما

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: وزیر بهداشت هیچ نامه‌ای با محتوای تذکر به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است.

خبرگزاری ایسنا: رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: وزیر بهداشت هیچ نامه‌ای با محتوای تذکر به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است.

دکتر زارع‌نژاد در گفت‌وگویی با تکذیب مطلب منتشره در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی، گفت: وزیر بهداشت یک ماه پیش با استناد به منابع علمی در نامه‌ای به رییس صدا و سیما خواستار توقف تبلیغات یک داروی گیاهی لاغری شد که خوشبختانه صدا و سیما نیز این تبلیغ را متوقف کرد.

وی با بیان اینکه نامه وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما یک نامه علمی و فنی بود نه تذکر، تاکید کرد: بجز این نامه، وزیر بهداشت هیچ نامه‌ دیگری به رییس صدا و سیما ارسال نکرده است بنابراین مطالب منتشره در برخی سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی مبنی بر "تذکر کتبی وزیر بهداشت به رییس صدا و سیما" تکذیب می‌شود.

مشاور وزیر بهداشت در عین حال به اطلاعیه رییس سازمان غذا و دارو به شرکت‌های دارویی بهداشتی اشاره کرد که طی آن تاکید شده که در تبلیغات فرآورده‌های خود تنها براساس آنچه در مجوز تولیدشان ذکر شده، حق تبلیغ دارند و اغراق نکنند.

وی بار دیگر تاکید کرد: وزیر بهداشت به جز نامه اخیر، هیچ نامه‌ دیگری با رییس صدا و سیما نداشته است که آن هم یک نامه علمی و فنی بود نه تذکر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج