۴۱۲۲۹۳
۶ نظر
۵۰۰۹
۶ نظر
۵۰۰۹
پ

قتل مسافری از آمریکا

دو پسر جوان که متهم هستند دوست خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.

روزنامه شرق: دو پسر جوان که متهم هستند دوست خود را به طرز فجیعی به قتل رسانده‌اند، در دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شدند.
شهریور سال گذشته خبر رسید جسد پسر جوانی در شمال تهران پیدا شده‌ است، وقتی مأموران تحقیقات خود را دراین‌خصوص آغاز کردند، متوجه شدند این فرد مهرداد نام دارد و جوانی ایرانی است که در آمریکا زندگی می‌کرد و مدتی قبل به ایران بازگشته و روز حادثه نیز با یکی از دوستانش به نام شاهین تماس گرفته و با او بیرون رفته‌ بود.
با دستگیری شاهین، او به قتل اعتراف کرد و گفت یکی دیگر از دوستانش به نام حامد نیز در این درگیری بوده و از آنجایی که دوستشان در آمریکا زندگی می‌کرد، برای به‌دست‌آوردن پول‌های او دست به این قتل زده‌اند. با پایان جلسات بازجویی، کیفرخواست علیه دو متهم صادر و رسیدگی به این پرونده روز گذشته در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران برگزار شد. بعد از اینکه نماینده دادستان کیفرخواست علیه متهمان را خواند و شاهین را متهم به مباشرت در قتل و حامد را متهم به معاونت در قتل کرد و خواستار مجازات آنها شد، مادر مقتول به‌عنوان ولی‌دم در جایگاه قرار گرفت و خواستار صدور حکم قصاص شد. سپس شاهین در جایگاه حاضر شد.
او گفت من و حامد با هم این قتل را انجام دادیم. سال‌ها بود که مهرداد را می‌شناختم مدتی که به آمریکا رفت دیگر با او ارتباطی نداشتم تا اینکه مدتی قبل از قتل، او را در فیس‌بوک پیدا کردم و ارتباطمان دوباره شروع شد وقتی به ایران آمد با من تماس گرفت. شب حادثه به من گفت با هم بیرون برویم، دوستم حامد هم با من بود. او هم آمد و با هم سوار ماشین مهرداد شدیم و مهراد کمی مشروب و مواد با خودش آورده ‌بود. ما مشروب خوردیم و بعد هم مواد کشیدیم. البته مهرداد گفت چون رانندگی می‌کند خودش مواد استفاده نمی‌کند.
وقتی صحبت از دختری شد که من می‌خواستم با او ازدواج کنم حرف‌هایی درباره این دختر زد که ناراحت شدم. در همین حین حامد به من کلتی داد و من سه گلوله به مهرداد شلیک کردم بعد مهرداد به خواهر حامد فحش داد و حامد هم با چاقو سر او را برید.
ما با هم مرتکب این قتل شدیم. سپس حامد در جایگاه حاضر شد. او گفته‌های متهم را رد کرد و گفت: روز حادثه من به دلیل اینکه دستم شکسته‌ بود، اصلا نمی‌توانستم چاقو دستم بگیرم و شاهین دروغ می‌گوید. ضمن اینکه من اصلا قصد کشتن کسی را نداشتم و مهرداد را نمی‌شناختم. با پایان گفته‌های متهمان، هیأت قضات ادامه رسیدگی را به بعد موکول کردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • طوطی

      بخدا دوره ای شده که دیگه نمیشه به هیچکس اعتماد کرد,حتی عزیزترین کسای زندگیمون,

      از اون سر دنیا اومده یه شب خواسته بادوستاش خوش باشه ،چه بلایی سرش اوردن،هم تیر بهش زدن هم سرشو بریدن

      نامردا بایدقصاص بشن

    • بدون نام

      آمریکا بود الان زنده بود امنیت داشت

    • بدون نام

      چقدر وحشی دست داعش رو از پشت بستین اینا باید هردوشون. با بدترین حدممکن مجازات بشن بیچاره فکر کرده با دوستاش میره بیرون نمیدونسته با دو گرگ صفت داره میره بگرده

    • lili

      قاتلها مطمینا حسودی هم میکردن. و با این قصاوت در حال عادی هم نبودن نامردا

    • راز

      یکی به این شاهین بگه نامردی هم حدی داره آخه آدم انقد نامرد انقد نارفیق که به خاطر پول دوستت رو که مهمان بود کشتی بابا شما ها دیگه چه جور جونورایی هستید
      واقعا دیگه مردی و مردونگی نمونده

    • بدون نام

      تا حالا ندیده بودم کسی واسه گردش و تفریح کلت و چاقو با خودش ببره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج