۴۱۲۳۲۵
۳۰ نظر
۵۰۰۸
۳۰ نظر
۵۰۰۸
پ

رونمایی از فساد ۹۰۰ ميلياردی در دولت‌ احمدی نژاد

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان را با مشکلات بسیاری تحویل گرفتیم گفت: در دولت قبل تنها در سه پرونده، حجم سوءاستفاده ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه سازمان را با مشکلات بسیاری تحویل گرفتیم گفت: در دولت قبل تنها در سه پرونده، حجم سوءاستفاده ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

سید تقی نوربخش در این باره اضافه کرد: به عنوان مثال فردی در دوره قبل زمینی متعلق به سازمان را به ارزش ۲۰۰ میلیارد تومان را به مبلغ ۹ میلیارد تومان خریده بود و دو سال بعد، ۲۰۰ میلیارد تومان معامله کرد. تنها در سه پرونده، حجم سوءاستفاده ۹۰۰ میلیارد تومان بود.

به وضعیت سلامت در سال ۹۲ و در زمان تحویل دولت توسط دکتر روحانی اشاره کرد و گفت: طبق اعلام وزیر بهداشت وقت، ۵۶ درصد هزینه درمان از جیب مردم پرداخت می شد و این رقم برای بیمه شدگان تامین اجتماعی به ۶۵ درصد می رسید.

وی افزود : در قانون برنامه پنجم و ششم توسعه آمده است که هزینه های خانمان سوز نباید بیش از یک درصد باشد در حالی که در دوره قبل به هفت درصد رسیده بود و اگر مردم به بیماری جدی مبتلا می شدند از دهک های میانی به سه دهک پایین سقوط می کردند. خرید تجهیزات و لوازم از بیرون بیمارستان هم حکایت خود را داشت .

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دکتر روحانی این درد را درک کرد و سلامت را نه در شعار بلکه در عمل در اولویت قرار داد گفت: با رشد حدود ۲۵ درصدی احداث مراکز درمانی طی ۳ سال اخیر در مقایسه با سال های قبل مواجهیم و ۸۵ درصد بیمارستان های تامین اجتماعی بر اساس اعتبار بخشی وزارت بهداشت درجه عالی و درجه یک دارند.

نوربخش افزود: بیمارستان های خوب تامین اجتماعی تنها در تهران متمرکز نشده اند. همچنین اکثر بیمارستان های افتتاح شده جدید در این دولت در مناطق محروم و دورافتاده هستند که بیمارستان های ایلام، عسلویه و دزفول از این جمله اند.

وی با اشاره به اینکه اکثر پروژه های ما در این دولت کلنگ زده و در همین دولت افتتاح شده اند عنوان کرد: راهبرد این دولت عمل به وعده هاست.

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی درباره خرید خدمت در بخش درمان نیز گفت: طرح تحول سلامت باید مستمر و پایدار باشد و هر تهدیدی چه به لحاظ ساختار و منابع به ضرر طرح است. ما در منابع و مصارف چالش داریم و راه حل را کنترل مصارف می دانیم. چه بسا اگر پولدار هم باشیم حق اسراف در منابع بخصوص در بخش درمان را نداریم.

نوربخش افزود: کشور طی دو سال اخیر در فشار اقتصادی بود، اما اکنون دریچه هایی گشوده شده و امیدواریم منابع پیش بینی شده کامل تحقق یابد. درباره مصارف نیز باید گفت اگر بویژه در بخش درمان مصارف را مدیریت نکنیم موفق نمی شویم .

وی نظام ارجاع را راهگشای مدیریت مصارف و رضایتمندی مردم دانست و گفت: در طرح پایلوت نظام ارجاع در دو استان کشور علی رغم صرف هزینه بالاتر، رضایت مردم بالا نیست. تا زمانی که خریدار و تولید کننده خدمت و استراتژیست یک دستگاه واحد باشد در امور سلامت توفیق نخواهیم داشت.

نوربخش تاکید کرد: با جابجا کردن ساختمان‌ها و تغییر ساختارها به صورت ناقص مشکل درمان کشور حل نخواهد شد و راهکار، عنایت و توجه به سیاست های ابلاغی رهبری است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      اونایی که خودشون رو جای مردم عادی جا میزنند و تو پستهای دولت روحانی انتقاد میکنند الان دقیقا کجان؟؟

      پاسخ ها

      • ایرانی آزادی خواه

        اولا که من نه طرفدار روحانیم و نه طرفدار احمدی ولی چرا شما روحانی پرستا نمی خواید بپیذیرید که روحانی کار خاصی انجام نداده و بیشتر وعده هاش عملی نشده شما الان چه تفاوتی در زندگیتون بعد از آمدن روحانی احساس میکنید بابا بس کنید از بد و بدتر دارید از بد حمایت میکنید چرا دنبال خوب نیستید ؟

      • بی نوا

        همشون ......دیگه ! مردم کیلویی چند؟؟ جوونی و بیکاری و بدبختی بابا کیلویی چند؟؟؟؟؟؟؟؟

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم از مردم خجالت بکشید از خون پاک شهدا خجالت بکشید همین یک جمله از صد تا فحش بدتره

    • مهدی سعادتمند

      از فساد۸۰۰۰میلیاردی چه خبر؟

    • بدون نام

      اینا که پول خورد هاشون هست . اون پول گنده ها رو بگین دا

    • بدون نام

      از فساد 2000میلیاردی کجاست؟؟؟؟

    • بدون نام

      بس کنید آخه چقد از دولت قبل؟دولت قبل هر خطایی کرد مردم میشه گفت تقریبا یه زندگیه عادی داشتن اما الان چی ک همه مینالنو نا امیدن؟8000میلیارد،12000میلیارد حقوقای نجومی.والا این دولت قششششنگ ... همه بیکار شدن ضعیف شدن.نکنه گندای این دولتو توی دولت بعد میخواین بگین؟

    • بدون نام

      آقا اختلاس اختلاس چه ۳ هزار چه ۸ هزار میلیارد...
      به جای اینکه به همیدیگه بپرید
      مشکلات‌رو حل کنید و مجازات سنگین در نظر بگیرید تا درس عبرت بشود .
      این جناح اونوری رو میزنه اون جناح اینوری رو بس کنید ...

    • خدا

      اینا مسلمان انند؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نه اینا وابسته به فراماسنونری هستند که ماموریت اختلاس در ایران و اشاعه فساد در ایران را دارند ....

    • بدون نام

      باید محاکمه بشه

    • ایرانی

      با این حرف ها هیچ کاری از پیش نخواهید برد
      ما فقط به دکتر محمود احمدی نژاد رای خواهیم داد
      فقط همین

    • محمد حسین

      المعمور و معزول شاید در آن زمان هر کس و هر مهره دیگری جای احمدی نژاد می بود همین آش و همین کاسه بود ای برنامه ها و رانت ها و انحصار ها و اختلاس ها و زیاده خواهی ها و تعدی به بیت المال و ایجاد یارانه و چه و چه یک طیف ویک فایل طبقه بندی شده است و ربطی به یک نفر و فلان شخص ندارد این یک کار سازمان یافته و برنامه ریزی شده است دنبال مقصر ویک نفر نکردید علت را باید جاهای دیگر جستجو کرد

    • بدون نام

      كسي ك اختلاس ميكنه يعني داره به وطنش خيانت ميكنه به مردم به همه بايد اعدام شه در زمان كوتاه تا درس عبرت شه براي ديگران

    • بدون نام

      متاسفانه فقط کارشون شده این دولت دولت قبل رو رو کنه مسولین دولت قبل دولت فعلی رو . اون وقت ما نشستیم و .... خدایا خودت نجاتمون بده به اسمت قسم که خسته شدیم خودت یه طوری راحتمون کن بریدیم!!!

    • بدون نام

      وقتی میگن رونمایی ازاختلاس انگارازیه پروژه جهانی رونمایی کردن همه چیزداره زیرسئوال میره توی این کشوراین هم حتمابه نفوذدشمن مربوط میشه آه اونهایی که ازشکم خالی سربربالین میگذارندوجوانهایی که به خاطرمسائل مالی هنوزازدواج نکردن بزنه به کمراختلاسگران.

    • بدون نام

      خدا لعنتشون کنه.چه پوول های مفتی

    • mohamaad

      نزدیک انتخابات شده دییییگه !!

    • بدون نام

      هرچقدر دوست دارید از این حرفها ببافید!

    • بدون نام

      بیچاره تو میگویی بسه چرا از دولت قبل میگویی اخه ادم بی سواد این دزدیها همه ش از دولت قبله که حالا سر در آورده مگر تو این عالم نیسیتی یا کم داری حتما خخخخخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اشتباهی منفی دادم

    • بدون نام

      دزدی که همو شب فاش نمیشه بعد از چند سال متوجه دزدی میشن مثل حالا ک دولت احمدی نژاد فاش شد رحیمی زنجانی خاوری مرتضوی که اسم قاتلم همراهشه

    • بدون نام

      چقدر کنده این فردی که مثبت منفی ها رو بالا پایین میکنه تووی سایتتون
      نمیتونه بگید خودم بیام

    • بدون نام

      خدا باعث و بانیش لعنت کنه

    • بدون نام

      با همه ی این دیگه روحانی رای نمیاره

    • مهدی

      4ساله این آقا رفته شما هنوز ول کنش نیستید.رییس جمهور ما الان کسه دیگه ای .نمیتونید مشکلات رو حل کنید میخواید همه چیز رو گردن محمود بندازید فایده نداره

    • بدون نام

      ای بابا زیر هزار ملیارد که اختلاس حساب نمیشه
      الکی بزرگش کردید

    • بی لیاقت ها

      دزفول محرومه؟ خدا لعنت کنه کسی که جاهای محروم دیگه خوزستان را ندیده و میگه دز فول محرومه.

    • امین

      سلام.من ی دانشجو دکتری هستم و یکی از افرادی بودم که به اقای روحانی رای دادم و طرفدار پروپا قرصش بودم.ولی خداشاهده احمدی نژاد بهتر بود غلط کردم رای به این دادم ،.پدر من عسلویه کار میکرد خرج 3 تا دانشجو رو میداد روحانی که اومد اولا چند ماه حقوق بهش ندادن ابعدش اخراجش کردن.ملت چرا خوشی زده زیر دلتون.اگه تو دوران احمدی نژاد گررونی بود لااقل پول هم بود ولی الان گرونیا چند برابر شدن و پول هم نیست.بعدشم این حقوقهای چند صد میلیونی مال دولت قبله؟؟والله بخدا بس کنید با این حرف زدن احساسیتون بابا منصف باشید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج