۴۱۲۵۱۲
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

اپل سه مدل آیفون ۸ معرفی خواهد کرد!

موسسه Nikkei Asian Review گزارش کرده که اپل در حال آماده‌سازی سه آیفون جدید است که در سال آینده از آن‌ها رونمایی کند. این آیفون‌ها در سه اندازه ۴٫۷، ۵ و ۵٫۵ اینچی تولید می‌شوند.

مجله دیجی کالا - اسماعیل دلخموش: موسسه Nikkei Asian Review گزارش کرده که اپل در حال آماده‌سازی سه آیفون جدید است که در سال آینده از آن‌ها رونمایی کند. این آیفون‌ها در سه اندازه ۴٫۷، ۵ و ۵٫۵ اینچی تولید می‌شوند و قرار است بخش پشتی همه این گوشی‌ها شیشه‌ای باشد. گفته می‌شود این بدنه هم توسط شرکت‌های چینی Biel Crystal Manufactory و Lens Technology تولید می‌شود.
اپل سه مدل آیفون 8 معرفی خواهد کرد!

بخش پشتی و جلویی گوشی با یک فریم فلزی به هم متصل شده‌اند که آن را هم شرکت‌های Foxconn، Catcher Technology و Jabil می‌سازند.

البته شرکت Foxconn قادر به ساخت بدنه‌ پشتی گوشی‌ها هم هست اما در این زمینه نمی‌تواند تنها تامین‌کننده باشد چون همانطور که پیشتر گفته شد تامین‌کننده‌های قدرتمند چینی دیگری در این زمینه حضور دارند و فرضیاتی می‌گویند که اپل با آن‌ها کار خواهد کرد.

آیفون ۸ پلاس با اندازه ۵٫۵ اینچ احتمالا دارای نمایشگر OLED است، نمایشگری که آن را شرکت‌هایی مثل سامسونگ، شارپ و ال‌جی تولید خواهند کرد. البته مدل‌های کوچکتر ممکن است از همان تکنولوژی پلی‌سیلیکون که در پنل‌های آیفون ۷ به کار رفته استفاده کنند، با این حال این موضوع به این معنا نیست که ظاهر گوشی دقیقا شبیه به آیفون ۷ خواهد بود. این تفاوت احتمالی بین مدل پلاس و مدل‌های کوچکتر ابدا هم عجیب نیست همانطور که در آیفون پلاس امسال دوربین دوتایی می‌بینیم و در آیفون عادی فقط یک دوربین.

به هر حال برخی از تحلیل‌گران می‌گویند احتمال معرفی یک آیفون ۵ اینچی خیلی کم است چون نه چندان از مدل ۴٫۷ اینچی بزرگتر است و نه می‌تواند جایگزین مدل ۵٫۵ اینچی شود بنابراین در مجموع از نظر اندازه یک آیفون ۵ اینچی تا حدی بی‌خاصیت به نظر می‌رسد و احتمال معرفی آن کم است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج