اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۳۱۸۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

دردسر«ترانسفورمرها» برای هالیوود

دادگاهی در چین استودیوی «پارامونت پیکچرز» و شرکت همکار چینی‌اش را به جرم نقض قرارداد مرتبط با تبلیغات و فیلمبرداری «ترانسفورمرها: عصر انقراض» به پرداخت سیصد هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.

وب‌سایت آی ‌سینما: دادگاهی در چین استودیوی «پارامونت پیکچرز» و شرکت همکار چینی‌اش را به جرم نقض قرارداد مرتبط با تبلیغات و فیلمبرداری «ترانسفورمرها: عصر انقراض» به پرداخت سیصد هزار دلار جریمه نقدی محکوم کرد.
دردسر«ترانسفورمرها» برای هالیوود

به گزارش «ورایتی»، به دنبال شکایت شرکت «وولانگ کارست توریسم» دادگاهی در چین استودیوی پارامونت محکوم شناخته شده است. این شرکت که مرتبط با منطقه‌ای گردشگری در داخل چین است طی قراردادی با تهیه‌کنندگان سری فیلم‌های «ترانسفورمرها» و استودیوی معروف هالیوود، مجوز استفاده از مناظر منطقه «وولانگ کارست» را صادر کرده بود و درعوض، قرار بود لوگو و نام شرکت همراه با فیلم نمایش داده شود. همچنین، شرکت وولانگ موظف بوده مبلغ ۸۵۰ هزار دلار از هزینه‌های تولید فیلم را تامین کند که تنها ۸۰ درصد این رقم را پرداخت کرده است.

زمانی که نام و لوگوی شرکت چینی از فیلم حذف شد، وولانگ کارست شکایتی را مبنی‌بر دریافت ۲.۹۷ میلیون دلار غرامت تسلیم دادگاه کرد. آوریل گذشته بود که تهیه‌کنندگان فیلم اعتراف کردند لوگوی شرکت چینی را حذف کرده‌اند، اما شواهد بعدی نشان داد مایکل بی سازنده سری فیلم‌های «ترانسفورمرها» و سایر تهیه‌کنندگان «عصر انقراض» کوشیده‌اند به‌منظور جبران خسارات وارده، ویدیویی تبلیغاتی را برای منطقه گردشگری یاد شده فیلمبرداری و تولید کنند.

در سال ۲۰۱۴، اکران گسترده بخش چهارم «ترانفسورمرها» با ۳۲۰ میلیون دلار فروش در گیشه سینماهای چین، رکورد پرفروش‌ترین فیلم سال را از آن خود کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج