۴۱۳۴۲۹
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

زمان ورود قانونی اولین محموله رسمی آیفون

رئیس اتحادیه ی صنف دستگاه‌ های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران از ورود رسمی تلفن های همراه با نشان تجاری «آیفون» به بازار ایران از هفته ی آینده خبر داده است.

وب سایت تک شات: رئیس اتحادیه ی صنف دستگاه‌ های مخابراتی، ارتباطی و لوازم جانبی تهران از ورود رسمی تلفن های همراه با نشان تجاری «آیفون» به بازار ایران از هفته ی آینده خبر داده است.
زمان ورود قانونی اولین محموله رسمی آیفون

غلامحسین کریمی‌خراسانی اظهار داشته است شماری از شرکت‌ های ایرانی که از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت برای واردات رسمی آیفون مجاز شناخته شده بودند، نسبت به ثبت سفارش واردات اقدام کرده و نخستین محموله ی رسمی این محصول هفته ی پیش رو وارد کشور خواهد شد.

گفتنی است پیش از این مجتبی خسروتاج، قائم‌ مقام وزیر صنعت، معدن و تجارت طی نامه‌ای به افخمی‌راد، معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان توسعه ی تجارت، نام ۹ واردکننده‌ ی قانونی اپل به ایران را اعلام کرده بود که ظاهراً توانمندی این ۹ شرکت برای خدمات پس از فروش محصولات آیفون از سوی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان تأیید شده است.

با این حال کریمی‌ بار دیگر بر ضرورت خرید مردم از فروشگاه‌ های دارای پروانه ی کسب یا مجوز رسمیتاکید داشته است. وی افزوده است: «ورود رسمی آیفون، بازار نابسامان این نوع گوشی را سامان خواهد داد؛ ضمن آنکه به تعدیل قیمت این نوع گوشی برای مصرف‌ کننده ی نهایی منجر خواهد شد و سبب می‌ شود متولیان، راحت‌تر با قاچاق این نوع گوشی مبارزه کنند».

به گفته ی او امکان پیگیری هرگونه اشکال در کالای خریداری‌ شده و اطمینان از اصل‌ بودن کالای فروخته‌ شده را از جمله مزایایی دانسته که خرید از فروشگاه‌ های دارای پروانه ی کسب یا مجوز رسمی در پی خواهد داشت.

کریمی به مردم توصیه کرده است هنگام خرید کالای موردنیاز از فروشنده، فاکتور دارای نشانی و مهر فروشگاه را بخواهند تا در صورت بروز اشکال به‌ راحتی بتوان آن را در مراجع قانونی پیگیری کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مال باخته

      ناظر تو به قران اگه اعتقاد داری پخشش کن
      .خدا خونه خراب بشه اون کسی که نون مردم میبنده بر خودش و دوستاش با انگ صادرات قانونی وارد میکنند . ولا بلا این هم نمونه قاچاق سازماندهی شده است .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج