adexo3
۴۱۳۴۶۷
۵۱۴۵
۵۱۴۵
پ

صحبت های تام کروز درباره عقاید بحث برانگیزش

بازیگر محبوب هالیوودی در صحبت هایی نادر درباره عقاید بحث برانگیز خود صحبت کرد و گفت این مسلک به شدت در ۳۰ سال گذشته به او کمک کرده است.

روزنامه بانی فیلم: بازیگر محبوب هالیوودی در صحبت هایی نادر درباره عقاید بحث برانگیز خود صحبت کرد و گفت این مسلک به شدت در ۳۰ سال گذشته به او کمک کرده است. به نقل از گاردین، تام کروز در حرکتی نادر درباره باورش به مسلک ساینتولوژی صحبت کرده و گفته «مسلک زیبایی» است.
صحبت های تام کروز درباره عقاید بحث برانگیزش

در پیش نمایش فیلم جدید کروز یعنی «جک ریچر: هرگز برنگرد» درلندن، لوکرزیا میلارینی خبرنگار آی تی وی نیوز از او درباره مستندی جدید در مورد این مسلک با عنوان «فیلم ساینتولوژی من» ساخته لویی تِرو سوال کرد.

کروز پاسخ هایی کلی داد و گفت: «این مسلک چیزی است که در زندگی ام به طور فوق‌العاده‌ای به من کمک کرده است. من بیش از ۳۰ سال است که ساینتولوژیست هستم. چیزی است که، می دانید… بدون آن اینجایی که الان هستم نبودم. بنابر این مسلک زیبایی است. من به شدت به آن افتخار می کنم.»

همسر سابق کروز یعنی میمی راجرز او را در سال ۱۹۸۶ به ساینتولوژی معرفی کرد. در کل وقتی بحث صحبت کردن درباره باورهای شخصی می شود کروز علاقه خاصی نشان نمی‌دهد، مخصوصا بعد از مصاحبه معروفی که او سال ۲۰۰۵ با مت لائر مجری شبکه ان بی سی انجام داد. در بخشی از آن مصاحبه او درباره مسلک خود صحبت کرد، بحث بالا گرفت و بعد از آن هم مردم واکنش های عموما منفی نسبت به آن نشان دادند.

کروز در مصاحبه ای که سال ۲۰۰۲ با یک مجله انجام داد از منظر خود دفاع کرد و گفت: «چیزی که جالب است این است که اگر من درباره مسلک خودم صحبت نکنم، اگر بگویم درباره آن یا مسایل بشردوستانه دیگری که روی شان کار می کنم بحث نمی کنم، آن ها می گویند او دارد از زیرش طفره می‌رود. اگر درباره اش صحبت بکنم، حرف شان تبدیل می شود به اینکه او دارد سعی می کند شما را به مسلک خودش بیاورد. با نگاه دوباره به کل مسئله و اینکه چطور می شود همه چیز را تدوین کرد و غلط برداشت کرد، تصمیم گرفتم که وقتی مشغول تبلیغ برای یک فیلم هستم، به هیچ وجه درگیر چیز دیگری نشوم و این شامل تمام چیزهای خصوصی هم می شود.»

بعد از اینکه ساینتولوژی در سال های اخیر متهم به سوء استفاده فیزیکی، روانی و جنسی حامیانش شده، این مذهب مورد موشکافی و دقت بسیاری قرار گرفته است. این ادعاها را می توان در مستندهای جدید از جمله مستند لویی ترو و مستند «آشکار شدن» ساخته الکس گیبنی مشاهده کرد که روی اعضای سابق کلیسای ساینتولوژی متمرکز شده بود.

کلیسای ساینتولوژی و رهبرش دیوید میسکاویژ انکار می کنند که به هر نحوی در سوء استفاده اعضای شان دست داشته اند و ادعا می کنند که در حقیقت این اعضای سابق کلیسا بوده اند که در زمینه سوء‌استفاده گناهکار هستند و دقیقا به همین خاطر هم اخراج شدند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج