adexo3
۴۱۴۰۰۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

ایجاد دفتر تجاری بلژیک در ایران

نخست‌وزیر ایالت فلاندر بلژیک با اعلام اینکه این دولت در حال ایجاد دفتر تجاری در ایران است، گفت: هدف ما ارتقای روابط اقتصادی بین سه منطقه بلژیک و ایران است.

خبرگزاری مهر: «گرت بورژوا» در مراسم امضای تفاهمنامه همکاری میان ایران و بلژیک گفت: بلژیکی‌ها شرکای قابل اتکایی برای ایران هستند و تاکنون موافقتنامه‌های زیادی را در سراسر جهان به امضا رسانده‌ و آماده‌اند که این موافقتنامه‌ها را با ایران هم امضا کنند.

وی با بیان اینکه شرکت‌های بلژیکی نقش مهمی در خدمات و تولید در سطح جهان دارند، افزود: این خدمات توسط بنگاه‌های کوچک و متوسط که ستون فقرات کشور بلژیک هستند، ارائه می‌شوند.

نخست‌وزیر ایالات فلاندر بلژیک با بیان اینکه فضای کسب و کار ما فرصت مناسبی برای شرکت‌های ایرانی فراهم می‌کند و ما مطمئن هستیم که در سال‌های آینده شرکت‌های ایرانی را در بلژیک می‌بینیم، افزود: فلاندر، دروازه شرکت‌های ایرانی برای بازارهای اروپایی است و شرکت‌های ایرانی برای اتصال به اروپا می‌توانند از این ایالت استفاده کنند.

بورژوا با تأکید بر اینکه ایران شریک تجاری مهمی برای کشور ما در منطقه بوده است، اظهار داشت: این روابط به دنبال تحریم‌ها قطع شد و ما دوباره به دنبال بازسازی این شراکت هستیم؛ زیرا تا سال ۲۰۱۰ بندر مهم ما یکی از پایگاه‌های کشتی‌های ایرانی بود.

وی ادامه داد: در ماه مارس امسال، شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی دوباره به بندر ما بازگشت و نخستین کشتی کانتینربر را پس از سال‌ها تحریم به این بندر فرستاد؛ همچنین تفاهمنامه همکاری بین بندر آنتورپ و بندر شهیدرجایی منعقد شده است.

نخست‌وزیر ایالات فلاندر بلژیک با بیان اینکه امیدواریم هیأت‌های اقتصادی بتوانند روابط موجود دو کشور را تقویت کنند، افزود: هیأت‌های اقتصادی به دنبال تماس با مردم هستند، زیرا این نکات برای رابطه تجاری و کسب و کار درازمدت مورد نیاز است.

بورژوا با تأکید بر اینکه دولت فلاندر در حال ایجاد دفتر تجاری در ایران است، گفت: هدف این دفتر، ارتقای روابط اقتصادی بین سه منطقه بلژیک و ایران است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج