اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۴۱۰۸
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش اندک قیمت سکه در بازار آزاد

صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (یکشنبه) بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۱۵۲ ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۳۵ هزار و ۹۷۴ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با سه هزار ریال افزایش ۱۱ میلیون و ۱۰۳ هزار ریال دادوستد کردند.

خبرگزاری ایرنا: صرافان ارز و سکه در معاملات امروز (یکشنبه) بازار آزاد تهران، هر دلار آمریکا را با ۱۵۲ ریال کاهش قیمت نسبت به روز گذشته، ۳۵ هزار و ۹۷۴ ریال و هر قطعه سکه طلای بهار آزادی طرح جدید را با سه هزار ریال افزایش ۱۱ میلیون و ۱۰۳ هزار ریال دادوستد کردند.
بر اساس معاملات ثبت شده در سامانه سنا که توسط صرافی های مجاز کل کشور انجام می گیرد، هر یورو تا لحظه تنظیم این خبر با ۲۱۲ ریال افزایش قیمت نسبت به روز گذشته (شنبه هشتم آبان) به ۳۹ هزار و ۷۱۷ ریال رسید و هر پوند انگلیس نیز بدون تغییر قیمت، ۴۴ هزار و ۳۶۰ ریال فروخته شد.

اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران امروز قیمت هر دلار را ۳۶ هزار و ۱۴۰ ریال و هر یورو را ۳۹ هزار و ۷۷۰ ریال اعلام کرده است.

*سکه
همچنین بر پایه اعلام این اتحادیه و تا لحظه انتشار این خبر، امروز هر قطعه سکه بهار آزادی طرح قدیم بدون تغییر قیمت ۱۱ میلیون ریال و هر قطعه نیم سکه با ۱۰ هزار ریال کاهش قیمت پنج میلیون و ۵۹۰ هزار ریال دادوستد شد.
در معاملات امروز بازار آزاد، هر قطعه ربع سکه با ۲۰ هزار ریال کاهش قیمت و سکه یک گرمی بدون تغییر قیمت نسبت به روز گذشته به ترتیب دو میلیون و ۹۵۰ هزار ریال و یک میلیون و ۸۷۰ هزار ریال فروخته شد.

براساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۱۷ هزار و ۶۵۰ ریال داد و ستد و هر اونس طلا نیز بدون تغییر قیمت نسبت به دیروز یک هزار و ۲۷۵ دلار و ۷۰ سنت قیمتگذاری شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج