adexo3
۴۱۴۶۲۰
۴۶ نظر
۵۱۵۵
۴۶ نظر
۵۱۵۵
پ

پدر بی رحم دختر ۴ ماهه اش را ضربه مغزی کرد!

پدر شیشه ای پس از مصرف مواد مخدر و توهمات پس از آن، اقدام به پرتاب کردن نوزاد ۴ ماهه خود کرده و این نوزاد اکنون به علت ضربه مغزی شدن در بیمارستانی در اصفهان بستری است.

خبرگزاری میزان: پدر شیشه ای پس از مصرف مواد مخدر و توهمات پس از آن، اقدام به پرتاب کردن نوزاد ۴ ماهه خود کرده و این نوزاد اکنون به علت ضربه مغزی شدن در بیمارستانی در اصفهان بستری است.

امروز سیزدهمین روز است که در بیمارستان امام حسین (ع) اصفهان بستری است و این روزها به علت وخامت حالش، پزشکان امید چندانی به زنده بودنش ندارند.

تاکنون ۲ بار تحت عمل جراحی قرار گرفته و پزشکان اعلام کرده اند که باید برای زنده ماندنش دعا کرد. "هستی" اما پدر و مادری ندارد که بخواهند برای سلامتی اش دعا کنند. حتی کسی منتظرش نیست که بعد از ۲ بار عمل جراحی، سالم از بیمارستان خارج شود زیرا آنها نوزاد خود را ترک کرده اند.

هستی نوزاد ۴ ماهه با تمام معصومیتی که یک نوزاد دارد به این خاطر که مادرش مصرف کننده مواد مخدر بوده، معتاد متولد شده و روند ترک او طی نشده است.

علاوه بر اینها، این نوزاد تحت آزار و اذیت والدین معتاد خود قرار گرفته و اکنون به علت ضربه مغزی شدن در بیمارستان بستری است. پزشکان اعلام کرده اند که این نوزاد توسط والدین معتادش پرتاب شده و پس از آن ضربه مغزی شده است.


پدر بی رحم دختر 4 ماهه اش را ضربه مغزی کرد!

والدین او، پس از رساندن هستی به بیمارستان متواری شده و حتی اثری هم از خودشان باقی نگذاشته اند.

با نگاهی به چهره این کودک به خوبی می توان دریافت که او روزهای دشواری را داشته و حتی به خاطر گریه زیاد که می تواند ناشی از درد شدید باشد، ناف او به صورت غیر قابل باوری متورم شده است.

هستی اگرچه تنها 4 ماه دارد اما این روزها در حال جنگیدن با مرگ است و به نظر می رسد زندگی در شرایط دشوار را از همان زمان بارداری مادر معتادش تمرین کرده است.

این نوزاد همچنان در بیمارستان بستری است و قرار شده پس از بهبود کامل و ترخیص از بیمارستان، سرپرستی او به سازمان بهزیستی کشور واگذار شود.

در همین ارتباط، الناز زارعی، مددکار موسسه خیریه مهرآفرین به خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان می گوید: 13 روز پیش پدر و مادر معتادی نوزاد خود را به بیمارستان امام حسین (ع) شهر اصفهان منتقل کرده و اعلام کرده اند که او از یک سطح پرت شده است.

وی می افزاید: مددکاران بیمارستان پس از بررسی اظهارات پدر و مادر این نوزاد، متوجه شدند که نوزاد 4 ماهه از سوی پدرش پرتاب و پس از آن ضربه مغزی شده است.

این مددکار اجتماعی با اشاره به اعتیاد پدر و مادر نوزاد 4 ماهه می گوید: پدر و مادر این نوزاد هر دو معتاد بوده و پدر پس از مصرف مواد مخدر و توهمات پس از آن، اقدام به پرتاب فرزند خود کرده است.

زارعی از اعتیاد نوزاد 4 ماهه خبر می دهد و می گوید: با آزمایش های انجام شده از سوی پزشکان، مشخص شد که نوزاد 4 ماهه نیز معتاد است و پس از تولد، مراحل درمان او طی نشده است.

وی در خصوص وضعیت حال حاضر نوزاد 4 ماهه می گوید: هستی اکنون در شرایط چندان مساعدی نیست و پس از بستری شدن او، پزشکان تاکنون 2 بار این نوزاد را تحت عمل جراحی قرار داده اند.

این مددکار اجتماعی با اشاره به متواری شدن پدر و مادر این نوزاد می گوید: پدر و مادر هستی پس از اینکه او را به بیمارستان آورده اند، با دادن آدرس و شماره تلفن جعلی، از محل متواری شده و فرزندشان را به حال خود رها کرده اند.

زارعی در خصوص اقدامات صورت گرفته به منظور سرپرستی نوزاد 4 ماهه می گوید: پس از بررسی های صورت گرفته، مقرر شد این نوزاد 4 ماهه به علت عدم صلاحیت پدر و مادر پس از طی مراحل درمان به سازمان بهزیستی کشور واگذار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سبیل کلفت

      همه چی ارومه*ایرانیا چقد خوشبختن

      پاسخ ها

      • مصفا

        چرا همش فکر میکنی مرغ همسایه غاز!!!؟؟؟

    • صحرا

      ای دخترک معصوم... بمیر و چشمان زیبایت را دیگر باز نکن... دنیا جای زشتی است... همان هایی که تو را به وجود آوردند بیرحمانه سرت را کوبیدند... به این دنیا باز نگرد... جز بدبختی و بیرحمی چیزی انتظارت را نمی کشد...به بهشت برو عزیزم... تو فرشته ای...

    • sanaz

      چرا یه قانون وضع نمیشه که سرپرستی نوزادان از همان بدو تولد از والدینی که معتاد هستند گرفته بشه. آخه این دولت و نماینده های به اصطلاح سخت کوش چرا کاری برای این طفل معصومان نمیکنند. چرا هرروز باید شاهد اینگونه اخبار باشیم؟؟؟؟؟؟؟ چرا کسی پیگیری نمیکنه این قضایارا تا به یک سرانجامی برسه!!!

    • سينا

      زنده باد ايران
      زنده باد فرهنگه ايراني
      هممونم مثل هميم
      نصفمونم معتاديم

    • مرد منطقی

      بنطرم ابتدا اعدام پس از اون جسدش رو به رگبار و پس از اون سنگسار بهترین راهه
      هر چقدرم مشکلات زندگی زیاد باشه حتی تو داعش هم با بچه هاشون چنین کاری نمیکنن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دوست من با اعدام هیچ چیزی درست نمیشه... اینها بیشتر حمایتهای اجتماعی لازم دارن..:(

      • حکیم

        با این راه حلی که دادی میشه بفرمایید فرقتون با داعش چیه؟ با رسم شکل توضیح بدین؟

    • حسین

      داعش هم این کارو نمیکنه ! قابل توجه اونایی که مردم مارو بهترین انسان های کره خاکی میدونن !

    • ایرانبان

      و انسانیتی که زودتر از دریاچه ارومیه در ایران داره خشک و خشک تر میشه ....
      به قول چه گوارا ( اگر اشتباه نکنم ) : به احترام انسانیت یه دقیقه سکوت کردیم خوابمان برد

    • بدون نام

      اغا داعش عراق و سوریه را ول کنین به کشور خودتون رسیدگی کنین یا دزد یا فحشا یا معتاد

    • امین مطلق

      خدایا ...بخدا اینقدر همه ماها تو که تو زندگی مشکل داریم وقتی با این صحنه ها مواجه میشیم دیگه از خود بی خود میشیم//خدا لعنتون کنه هر کی باعث بانی همچنین کارهایی میشه//خدا شفاش بده هرچند آیندش معلوم نیست که بهتر از ماها باشه

    • بدون نام

      دست اهریمن در ایران عمل میکند خداوند یکتا خودت به داد ما برس

    • لیلا

      جیگرم کباب شد خدایاخودت به داد بچه چهارماهه برس اخه اون بچه چه گناهی کرده ای پدرو مادر بی مسولیت خدا لعنتتون کنه بچه باچهارماه سن چه دردهایی روباید بکشه خدایا خودت بهش رحم کن.

    • نادیا

      هم مادر پدر هم هستی کوچولو قربانی این جامعه هستند .قربانی کسانی که با وارد کردن و فروش مواد جیبشان پر میشه ولی حرصسشان تمام نمیشه .مثل هستی تو این جا زیاده....

    • سیا

      همش تقصیر امریکاست.مرگ بر امریکا

    • معلم بازنشسته

      چيز مهمي نيست مهم اين است كه براي عده اي از سازندگان اين مواد و فروشندگان ان شغل نان و اب داري ايجاد شده و علاوه بر ان مشاغل نان و اب دار ديگري البته با ظاهر قانوني پديد امده مانند مراكز ترك اعتياد . و مراكز صدور مجوز براي اين مراكز . يكي از مجوزهاي گران قيمت همين مجوز ترك اعتياد است . همچنين وارد كنندگان داروهاي ترك اعتياد مانند متادون . اينها اشخاص محترمي هستند كه بايد كالاهاي به ظاهر قانوني انان بفروش برسد . ملاحظه ميفرماييد اگر معتاد نباشد اين افراد بسيار محترم بيكار ميشوند و اقازاده هايشان نميتوانند با ماشين هاي ملياردي در خيابان هاي تهران جولان دهند . البته بايد عده اي هم باشند كه تحت عنوان مبارزه با اعتياد پست و مقامي بگيرند و بخاطر كشفيات ترفيع مقام دريافت كنند

    • حسین

      اگه من بخام سرپرستی این بچه را به عهده بگیرم کجا باید مراجعه کنم؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نمیدونم

    • بدون نام

      تاسف آوره

    • بدون نام

      بمونه تو این دنیا چی کار کنه این اسیبها دیگه جبران نمیشه کل زندگیش را چند تا موجود وحشی نابود کردند خدا لعنت کنه هر چی بی وجدان و کودک ازار را

    • بدون نام

      خدا لعنت چنین پدرو مادری بکند اخه چرا ادم معتاد ازدواج بکند هان
      ادم معتاد مریض است دیگه این بچه بی گناه چرا پشت زنو مرد معتاد اذار بکشه ...اینا همش از بی کاری وحلافی است برادر من اخه کو کار وقتی یک ریس برجی ۵۰ میلیون حقوقش باشه چه به مردم فقیر میرسه هان ای ایران . چرخاندید

    • الهام

      واژه "پدر ومادر" دو واژه مقدسی ست.حیف اسم پدر ومادر که روی همچین ادمایی باشه.واقعا متاسف شدم

    • حسن

      وقتی زاد و ولد بی حساب کتاب باشه و همه باید ازدواج کنن و بعد چند ماه بچه دار بشن همین میشه.

    • بدون نام

      فقط میتونم بگم متاسفانه در کشورم این اتفاقها بدجور روبه رشد هست... یه کم وجدان داشته باشید و مشکلات کشور رو حل کنید تا حق یه بچه ی معصوم ضایع نشه...
      کشورم رو از این کثافت کاریها پاک کنیدمسولان محترم

      پاسخ ها

      • mohamaad

        کدوم مسئول بابا تو مسئولی می بینی ؟؟

    • سیستان

      لابد اینم تقصیره آمریکاس،اگه آمریکا نبود چکار میکردین!!هههه

    • سامان

      در دولت روحانی هیچکس امنیت جانی و امنیت شغلی نداره اعتیاد هم صد برابر شده!

    • راز

      خدایا چرا این ملت انقد قصی القلب شدن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یکیش به خاطر فقر و نداریه
        فقر و نداری ایمان رو ضعیف میکنه

    • رضا

      ان شاالله همین امشب بمیرن اون پدر مادر کثیفی که بچشون رو ...خدایا به حق همین روز های محرم هستی خانم رو شفا بده طفلی گناه داره بچه ۴ ماهه بره زیر خاک

    • بی نام

      من حاضرم سرپرستی این بچه راقبول کنم همه امکانات مالی وشغلی دارم باتشکرباضمانت کامل.


      .

    • زهرا

      من حاضرم باتمام قدرت سرپرستی این دخترکوچلوراتضمین کنم خداراشکرهمه چیز خانه وامکانات دارم توراخدا راهنمایی کنید باتشکر...

    • بدون نام

      خدایا، خودت نسل همه معتادا رو از زمین بکن

    • mohamaad

      یکی از همین دلیل هایی که انسان ها قلبشون مثل سنگ شده فقر و نداریه فقر و نداری باعث ضعف ایمان میشه
      علل و آثار فقر از دیدگاه امام علی(ع)
      1-توزیع ناعادلانه ثروت:

      امام علی علیه السلام در این زمینه می فرمایند: ماجاع فقیر الا بمامتع به غنی(حکمت 328)

      2-انحصار ثروت در دست توانگران و ثروتمندان:

      امام در این باره می فرمایند: «خداوند سبحان غذا و نیاز نیازمندان را در اموال ثروتمندان معین کرده؛ پس هیچ فقیری گرسنه نمی ماند، مگر به واسطه اینکه ثروتمندان از حق آنان بهره مند شده اند. و خداوند آنها را به خاطر این عمل مؤاخذه خواهد کرد.»(حکمت 328)

      3-ثروت اندوزی حاکمان و والیان:

      امام می فرماید: «همانا ویرانی زمین به دلیل تنگدستی مردم است، و تنگدستی مردم، به جهت غارت اموال از طرف زمامدارانی است که به آینده حکومتشان اعتماد ندارند.»(خطبه 209)

      4 - حبس مال(بخل ورزیدن به مال):

      امام در این باره می فرماید: «از بخیل در شگفتم! به سوی فقری می شتابد که از آن می گریزد و سرمایه ای را از دست می دهد که برای آن تلاش می کند. در دنیا چون فقیران و تهیدستان زندگی می کند؛ اما در آخرت چون سرمایه داران محاکمه می شود.»(حکمت 123)

      5- احتکار:

      ازنظر امام یکی دیگر از عوامل فقر احتکار و انبار کردن کالاست که معمولاً در اوضاع نابسامان اقتصادی به سبب عواملی مانند جنگ و شیوع بیماری و... به امید بالا رفتن قیمت ها انجام می شود.

      آثار فقر
      از آن جا که فقر پدیده ای اقتصادی است، به طور طبیعی در حوزه اقتصاد آثاری ویران گر برجای می نهد. این پدیده چنانچه به موقع شناسایی و نابود نشود، چون غده ای سرطانی گسترش یافته، جامعه را فرا می گیرد و به مرگ اجتماع می انجامد؛ به تعبیر جامعه شناسان، فقر فقر می زاید و به طور معمول فرزندان فقرا در محرومیت باقی می مانند. اینک به پیامدهای شوم فقر از دیدگاه امام علی(ع) به طور خلاصه می پردازیم:
      1- فقر موجب نقص عقل و دین:

      امام خطاب به محمدبن حنفیه می فرمایند:(حکمت 319) «فرزندم! از فقر بر تو می ترسم، از آن به خدا پناه ببر! زیرا فقر دین انسان را ناقص و عقل و اندیشه او را مشوش، و مردم را نسبت به او، و او را نسبت به مردم بدبین می سازد.» براساس این بیان نورانی امام، فقر آثار بسیار بدی را بر عقل و دین انسان برجا می گذارد. چنانکه در روایت دیگر می فرماید: «از دست رفتن دین، سبب نابودی امنیت است و با ترس و وحشت، زندگی مفهومی ندارد، و زوال عقل سبب زوال زندگی است و جامعه بی خرد را جز با مردگان نتوان قیاس کرد.»(حکمت 319) پس فقر خطرناک ترین بیماری است که جامعه را تهدید می کند و درصورت عدم تسریع در درمان آن، جامعه دچار اختلال و فروپاشی و در نهایت باعث از دست رفتن دین و معنویت می گردد.
      2- فقر موجب ناتوانی و غربت:

      3- فقر موجب ذلت و خواری:

      4- فقر زمینه ساز فساد اداری:

      5- فقر باعث ضعف عقیده می شود:

      6- فقر زمینه ساز بی عفتی:

      8- فقر موجب ناامیدی می شود:

      9-فقر و انحراف اخلاقی:

      10- فقدان منزلت اجتماعی:

      11- فقر و انزوای سیاسی:

    • بدون نام

      من هم این بچه رو میخوام

    • بدون نام

      من هم ازته دلم دعاش میکنم وهمچنین ازخددایه متعال میخوام که هستی خانوم روعاقبت بخیرکنه وهم همه ی جوونهایه ایرانو

    • بدون نام

      خوب كه چى چرا يه كارى يه اقدامى نميكنن خدا ميدونه چنتا طفل معصوم ديگه تو دست اين شياطين اسير و تحت شكنجه هستن

    • یلدا

      خدایا!قربون بزرگیت.خونواده هایی هستن که در حسرت داشتن یه فرشته کوچولو مثله هستی میسوزن اونوقت این نعمتو میدی به کسایی که لیاقتشو ندارن ؟

    • مرد

      آخه کی گفته هرکسي لیاقت پدر و مادر بودن رو داره؟ هرکی اسباب تولید مثله داره دلیل نمیشه زاد و ولد کنه. بايد پدر و مادر ، قبل از بچه داری تحت آموزش و مشاوره و درمان اول خودشون قرار بگیرندو تا سرتيفيکيت والد شدن ندارن نباید بچه دار بشن . امثال این پدر و مادرم باید دولتها عقیم کنن تا حداقل فقط نیاز جنسيشونو برطرف کنن. نه اینکه نقش تربیتی یه طفل معصوم و جامعه رو داشته باشند. ایکاش این قوانین الزامی میشد.

    • مریم

      واااااای ما
      من حس میکنم جامعه ما داره مثل تاول از درون متلاشی میشه دیگه هیچ حد و حدودی رعایت نمیشه
      ....

    • sahere

      واقعا که چه جنایت هایی انجام نمیشه خاک بر سر این پدرو مادر معتاد اگه مواد مصرف میکنین بچه برا چیتونه اگرم بچه دار شدید چرا این کار زشتو میکنین ننگا

    • مرد

      آخه کی گفته هرکسي لیاقت پدر و مادر بودن رو داره؟ هرکی اسباب تولید مثله داره دلیل نمیشه زاد و ولد کنه. بايد پدر و مادر ، قبل از بچه داری تحت آموزش و مشاوره و درمان اول خودشون قرار بگیرندو تا سرتيفيکيت والد شدن ندارن نباید بچه دار بشن . امثال این پدر و مادرم باید دولتها عقیم کنن تا حداقل فقط نیاز جنسيشونو برطرف کنن. نه اینکه نقش تربیتی یه طفل معصوم و جامعه رو داشته باشند. ایکاش این قوانین الزامی میشد.

    • خودم

      ای وای بر من خدا میدونه چقد گریه کردم برای این طفل معصوم تازه اگه زنده هم بمونه کسی منتظرش نیست الهی برای مظلومیتت بمیرم

    • بهار

      نمیدونم چی بگم . فقط اشک ریختم . به گلوی ۶ماهه حسین تیر زدن . حالام به ۴ماهه اینجوری ظلم میکنن هدیه ای که خدا میده . خدایا به امام زمانت اجازه ظهور بده . خدایا تمنا میکنم . امام زمانمون بیاد . همه داریم تلف میشیم . آدمای بد زیاده . خدایا به داد ما برس

    • بیخیال

      به امید خدا این طفل کوچولو شفاه پیدا میکنه امین یارب العالمین.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج