اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۱۳۵
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

ابراهیمی:

مجلس انقلابی هرگز به فتنه گر اعتماد نمی کند

مسئول بسیج دانشگاه آزاد واحد تهران شمال گفت: مجلس هرگز نباید به کسی که یک بار در سال ۸۸ قوانین کشور را زیر پا گذاشته، اعتماد کند.

خبرگزاری تسنیم: رضا ابراهیمی مسئول بسیج دانشگاه آزاد واحد تهران شمال در گفت‌وگو با خبرنگار ضمن انتقاد از انتخاب افرادی که هنوز مرزبندی خود را با جریان فتنه مشخص نکرده‌ و صراحتاً اعلام می‌کنند مواضعشان نسبت به گذشته تغییر نکرده است به‌عنوان وزیر پیشنهادی، گفت: افراد شایسته زیادی وجود دارند که هم جوان‌تر هستند و هم سابقه درخشان انقلابی دارند که رئیس جمهور می‌توانست آنها را به‌عنوان وزیر معرفی کند.

وی با بیان اینکه مجلس باید دقت کافی را در انتخاب وزرای پیشنهادی داشته باشد، گفت: توقع ما از مجلس شورای اسلامی این است که تعارفات و ملاحظات سیاسی را کنار بگذارد و با توجه کامل به سوابق وزرای پیشنهادی صلاحیت آنها را بررسی کند.

مسئول بسیج دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران شمال با بیان اینکه مجلس انقلابی هرگز به یک فتنه‌گر اعتماد نمی‌کند، تأکید کرد: مجلس شورای اسلامی هرگز نباید به کسی که یک بار در سال ۸۸ قوانین کشور را زیر پا گذاشته‌اند اعتماد کند زیرا در صورت انتخاب شدن این افراد دیگر توقع عمل انقلابی مورد نظر مقام معظم رهبری را نباید در وزارتخانه مورد نظر داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اميد

      ايشون چه كاره هستندكه براي ريس جمهور تعيين تكليف ميكنند!؟اياشماخودت منتخب تمام دانشجويان واحدتهران شمال هستي كه براي منتخب مردم تعيين تكليف ميكني!؟

    • بدون نام

      واقعا خسته نشدید از بس کلمه فتنه رو تکرار میکنید...طوطی وار همه چی رو تکرار میکنید..به فکر مردم بدبخت باشید...باورکنید ازینا معنی فتنه رو بپرسی بلدنیستن...حداقل یه چیز جدیدبگید که سرگرم شیم..هرجا میری فتنه..صف نونوایی فتنه..تلویزیون فتنه.مدرسهدمیری فتنه...دکترمیری فتنه...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج