اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۱۴۸
۱ نظر
۵۰۰۸
۱ نظر
۵۰۰۸
پ

نگرانی آمریکا از حمایت حزب الله از میشل عون

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا می‌گوید واشنگتن عملکرد رئیس‌جمهور لبنان را بر اساس اقدامات آینده‌اش مورد قضاوت قرار می‌دهد ولی اینکه در همین ابتدای کار، حزب‌الله از وی حمایت کرده، باعث نگرانی است.

خبرگزاری فارس: «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا امشب در برابر خبرنگاران، در خصوص موضع دولت متبوعه‌اش در مواجهه با انتخاب «میشل عون» به سمت رئیس‌جمهور لبنان سخن گفت.

پس از نزدیک به ۲۹ ماه (از ۲۵ ماه می ۲۰۱۴) بن بست سیاسی بر سر انتخاب رئیس جمهوری لبنان، عصر امروز (دوشنبه) میشل عون رئیس فراکسیون تغییر و اصلاح لبنان با ۸۴ رای از مجموع ۱۲۷ رای پارلمان این کشور به عنوان سیزدهمین رئیس جمهور لبنان انتخاب شد و به ۲۹ ماه بن بست سیاسی بر سر تعیین جانشین میشل سلیمان رئیس جمهور قبلی پایان داد.

کربی بیانیه‌ای که ساعتی قبل از شروع نشست خبری منتشر شده بود را بازخوانی و ابراز امیدواری کرد که این انتخاب، یک پیروزی برای مردم لبنان باشد.

وی پس از روخوانی همان بیانیه، با دخالت آشکار در مسائل داخلی لبنان، از تبریک یکی از گروه‌های پرطرفدار لبنانی به رئیس‌جمهورشان ابراز نگرانی کرد.

جان کربی گفت: «اینکه حزب‌الله به میشل عون تبریک گفته و از وی حمایت می‌کند، باعث نگرانی شد؛ این یک گروه تروریستی بین‌المللی است.

سخنگو در ادامه البته سعی کرد به میشل عون دلگرمی بدهد و گفت: «ما در خصوص وی بر اساس نحوه رهبری جامعه لبنان و کارهایی که برای مردمش می‌کند، قضاوت می‌کنیم.»

حزب‌الله لبنان تا به امروز، تنها گروه مقاومت عربی است که توانسته پس از تجربه‌های ناموفق حمله دسته‌جمعی اعراب به اسرائیل، رژیم صهیونیستی را در جبهه نبرد شکست دهد و به عقب‌نشینی از زمین‌های تصرف‌شده، وادار کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      مثلا میشل عون چه میخواد بکنه. چه کاری علیه امریکا از دستش برمیاد .تبلیغات الکی نکن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج