اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۵۴۵۸
۶ نظر
۵۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۵
پ

واکنش مقام نظامی به اظهارات مقامات اماراتی

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ضمن استهزاء سخنان یک مقام اماراتی که گفته بود برای مقابله با ایران باید کشورهای حوزه خلیج فارس سلاح ویرانگر بدست بیاورند، تصریح کرد: منطقه گرفتار تعدادی کوتوله‌های سیاسی است که برای اثبات خود جنایت آفرینی را پیشه کرده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی ارشد نیروهای مسلح ضمن استهزاء سخنان یک مقام اماراتی که گفته بود برای مقابله با ایران باید کشورهای حوزه خلیج فارس سلاح ویرانگر بدست بیاورند، تصریح کرد: منطقه گرفتار تعدادی کوتوله‌های سیاسی است که برای اثبات خود جنایت آفرینی را پیشه کرده‌اند.

سردار جزایری با بیان این مطلب، افزود: بخش تمسخر آمیز اینگونه سخنان گزافه گویی‌هایی است که هر از چند گاهی نسبت به کشور مقتدر ایران اسلامی صورت می‌گیرد.

وی گفت:‌در حالی که روح الهی انسان‌ها از هر گونه جنگ و خشونت و بخصوص سلاح‌های غیر متعارف بیزار و متنفر است، برخی همچنان خواهان به کارگیری این تجهیزات کشتار جمعی علیه دیگران هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      سردار جزایری عزیز ! به خدا بنده به عنوان یک شهر.ند ایرانی خیلی دوست داشتم کسی جواب این ضاحب خلفان روانی را بدهد , ولی نه بزرگواری همچون حضرتعالی که به نظر من از خلیفهء انحا هم شأن ومقامتان بالاتر است! باید یکی از منشیان شما جواب این روانی را بدهد ! خدا میداند اگر احساس کنم اسیر گرفتن چنین ابله و کوتولهء سیاسی امارات مورد رضایت مقام معظم رهبری ویا افراد مورد عنایت حضرت اقاست ! حاضرم در روز روشن این دیوانه را کت بسته بربایم وبه ایران اورده ودر یک اسطبل زندانی کنم ! یا علی

    • بدون نام

      حوصله داشته باش

    • بدون نام

      سربلند باشی سردار، دیگر بهتر از این (کوتوله سیاسی) عبارت لایق اونها نیست

    • بدون نام

      البته خوی جنایتکار آنه سران مرتجع منطقه خیلی وقته برای ما اثبات شده

    • بدون نام

      حیف که کار زمانه به اینجا رسیده. بس است صبر. والله فقط مقام معظم رهیری دستور بدهند، این حقیر بعنوان بک ایرانی که سالها در امارات زندگی کرده ام، بدون پشتوانه دولت، ممتر از ۲۴ ساغت کاری می کنم که حتی شیوخ انجا نیز در ان کشور نمانند. ...

    • اس 300

      سگ در سایه درخت میخوابد فکر میکند سایه خودشه( سایه ای که صاحبش هم جرات تو گفتن به ایران عزیز را هم ندارد) ای بی وجود ها دوران واق واق به سر رسیده بیایین در میدان عمل ببینیم چند مرده حلاجین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج