۴۱۵۵۳۸
۶ نظر
۵۰۰۰
۶ نظر
۵۰۰۰
پ

اظهارات یک نماینده مجلس درباره واردات هوندا

یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات هر کالایی به جز کالاهای تولید شده توسط رژیم صهیونیستی مشروط به اینکه در چارچوب قوانین مصرح و تعریف شده کشور باشد، نباید دستخوش رفتار دوگانه و سلیقه شود.

خبرگزاری ایسنا: یک عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: واردات هر کالایی به جز کالاهای تولید شده توسط رژیم صهیونیستی مشروط به اینکه در چارچوب قوانین مصرح و تعریف شده کشور باشد، نباید دستخوش رفتار دوگانه و سلیقه شود.

محمدرضا نجفی گفت: هوندای ژاپن برند شناخته شده‌ای است که در بسیاری کشورها از جمله ایالات متحده، کانادا، برزیل، تایلند و چین کارخانه‌ دارد و سهام آن در بازار بورس توکیو و نیویورک خرید و فروش می‌شود. بسیار طبیعی است سهام چنین شرکت مطرحی توسط سرمایه‌گذاران از ملیت‌های مختلف خرید و فروش شود اما اینکه ما در ایران خود را از برخی محصولات این خودروساز برجسته به بهانه آمریکایی بودن محروم کنیم و مثلا فلان مدل آن را شماره‌گذاری نکنیم، رفتاری سلیقه‌ای است.

نماینده مردم تهران در مجلس افزود: هوندا از گذشته بخشی از بازار موتورسیکلت و خودروی کشور را در اختیار داشته است که البته با تشدید تحریم‌های غرب سهم این برند از بازار خودرویی کشور به شدت کاهش یافت. به جای واردات خودروهای با آلایندگی بالا از چین و برخی کشورها بهتر است خودروهایی با آخرین استانداردهای فنی، زیست محیطی و تکنولوژیکی وارد کشور شود.

این عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اظهار کرد: در بسیاری موارد از کالای غیرخودرویی نیز از آمریکا واردات داریم و رفتار دوگانه در این باب غیرقابل قبول است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی مبادلات علمی، دانشی، فنی و تکنولوژیک به جز رژیم صهیونیستی با سایر کشورهای جهان دارد. این مسئله موجب رشد فناوری کشور شده و به نفع اقتصاد مقاومتی است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دو کلمه حرف حساب

    • محمد

      احسنت و درود بر اين نماينده محترم.
      اعتقاد بنده هم بر اين است كه چه دليلي دارد به بهانه ساخت آمريكا بودن يك محصول و عدم شمار گذاري آن بازار كشورمان را در اختيار تابوت سازان چيني قرار دهيم خودرو هم يك ابزار است و جزء نيازهاي اساسي مردم هر كشوريست آيا وقت آن نرسيده كه بعد از گذشت اين همه سال خودروي استاندارد و ايمن وارد شود و در اختيار مردم بگيرد. اين مردم فداكار تا چه زماني بايد با ديدن خودروهاي ساير مردم دنيا حسرت بخورند.

    • بدون نام

      من هم با نظر نماينده محترم موافقم خسته نباشيد درود بر شما

    • بدون نام

      خودروی آمریکایی بی کیفیت ' خودروی چینی با کیفیت '''!!!

    • بدون نام

      آخر ما نفهمیدیم آمریکا دشمن ماست ' یا ما دشمن اونا ' اونها امسال ۵۰ میلیون دلار فرش دستبافت از ما وارد کردن و خیلی چیزهای دیگه ' نوبت به استفاده مردم خودمون از کالای با کیفیت اونها میشه ممنون میشه ' پس فرستاده میشه ' خداییش خیلی جالبه

    • بدون نام

      تاکی این مردم ایران باید حرفی نزنن چرادرحق این مردم اینقدرظلم میکنی چراباید سوارپراید بشن وتلف بشن به اندازه 8سال جنگ باعراق تو1سال به علت تصادف مردم ایران کشته میشن اینا هم دوس دارن سوارماشین خارجی بشن چراوارد نمیکنی .استفاده برای مسعولین آزاده برای سایر مردم بدبخت ممنوع؟........

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج