adexo3
۴۱۵۵۷۹
۱ نظر
۵۰۰۴
۱ نظر
۵۰۰۴
پ

بیرانوندی: دوران بگم‌ بگم‌ها به سر آمده

نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ گفت که صالحی امیری دغدغه فرهنگ دارد؛ او همچنین تأکید کرد که دوران بگم‌ بگم‌ها به سر آمده است.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی در موافقت با وزیر پیشنهادی فرهنگ گفت که صالحی امیری دغدغه فرهنگ دارد؛ او همچنین تأکید کرد که دوران بگم‌ بگم‌ها به سر آمده است.

محمد بیرانوندی در ابتدای سخنان خود از جنتی که بار سنگین وزارت فرهنگ را به مدت سه سال بر عهده داشته تشکر کرد و افزود: مردم جهان ایران را نه با شاخص صنعت و معدن می‌شناسند بلکه ایران را با فرهنگ و میراث پرگستره، باورهای اسلامی و انسانی، ادبیات و میراث تاریخی می‌شناسند.

او افزود: فرهنگ مقوله‌ای پیچیده است آن هم در کشوری مثل ایران و دوره کنونی. همه دلسوزان نظام به ویژه رهبری نگران گسترش روزافزون آسیب‌های اجتماعی‌اند و ما موظفیم در این برهه انتخابی خطیر داشته باشیم. فرهنگی با این تنوع و اهمیت نیاز به سکانداری دارد که آنرا به عنوان سرمایه امنیتی ببیند نه فرهنگ امنیتی.

نماینده خرم‌آباد متذکر شد: صالحی امیری هم متخصص است هم متعهد. چه چیزی بالاتر از ۳۰ سال خدمت صادقانه به نظام باشد. آیا ده‌ها مقاله و کتاب و سمت‌های ایشان نمی‌تواند نشانگر توانایی ایشان برای مدیریت حوزه فرهنگ باشد.

او تأکید کرد: دورن بگم بگم‌ها به سر آمده؛ اگر قرار به گفتن است بگویید؛ این چه فرهنگی است که همیشه باید بگویید؛ بگم بگم‌ها مردند.

او افزود: صالحی امیری ننوشته تا وزیر شود بلکه دغدغه‌های خودش را نوشته؛ آن کسی که می‌گوید دیگری نوشته پس چرا غالبشان در حوزه فرهنگ اتفاق افتاده؛ صالحی امیری دغدغه فرهنگ دارد.

او در ادامه با نقل قولی از داریوش ارجمند برای صلاحیت صالحی امیری در تصدی وزارت فرهنگ، گفت: گفته‌های فراوانی از این دست وجود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • وطندوس

      بیراموند، تازه شروع شده پس چرا با کسی برخوردی مجازاتی نمیکنن؟!! یارو هشت هزار میلیارد پولو دزدیده و راحت فراریش میدید! بگم بگم شروع شده شاید به تو نگفته ان بگیم!!!! نظر نده خودت دروغگو وسبک میکنی نزدمردم برار ما همه چیزو همه کس رو میدونیم ومیشناسیم!!عصر ارتباطاته .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج