adexo3
۴۱۶۲۹۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

سخنگوی فراکسیون امید: جوگیر نمی شویم

پارسایی با بیان اینکه برخی از نمایندگان فراکسیون امید سعی کردند وقت خود برای دفاع را به نمایندگان خارج از فراکسیون بدهند، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث جذب تعامل و تفاهم بیشتری میان نمایندگان شدو همه این مسائل دست به دست هم داد تا هر سه وزیر رای اعتماد بگیرند و خوشبختانه نشان دادیم که مجلس دهم جوگیر مسائل سیاسی نخواهد شد.

نامه نیوز: پارسایی با بیان اینکه برخی از نمایندگان فراکسیون امید سعی کردند وقت خود برای دفاع را به نمایندگان خارج از فراکسیون بدهند، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث جذب تعامل و تفاهم بیشتری میان نمایندگان شدو همه این مسائل دست به دست هم داد تا هر سه وزیر رای اعتماد بگیرند و خوشبختانه نشان دادیم که مجلس دهم جوگیر مسائل سیاسی نخواهد شد.

بهرام پارسایی، نماینده مردم شیراز و سخنگوی فراکسیون امید در مجلس شورای اسلامی، در خصوص جلسه رای اعتماد نمایندگان به وزرای پیشنهادی دولت، گفت: مجلس دهم در مقایسه با مجلس نهم کاملا متفاوت است؛ نمایندگان سعی کردند به دور از حواشی سیاسی به برنامه و اهداف وزرای پیشنهادی دقت و توجه کنند.

وی با اشاره به اینکه این سه وزیر در مجلس گذشته نتوانستند رای اعتماد بگیرند،تصریح کرد: امروز مجلس دهم پیام خوبی را به مردم ارائه کرد، با توجه به اینکه مخالفین تمام سعی خود را کردند تا فضای مجلس را سیاسی و به حاشیه بکشانند اما خداروشکر دیدیم که جلسه در آخر پیام و نتیجه خوبی را به همراه داشت.

پارسایی با اشاره به برنامه وزرای پیشنهادی، خاطرنشان کرد: هر سه وزیر پیشنهادی دولت، اهداف و برنامه‌های کوتاه و بلند مدتی را داشتند اما متاسفانه وزرات‌خانه‌ها آنقدر دارای مشکلات هستند که نمی‌توان با این برنامه‌ها کن فیکون کرد.

سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ ادامه داد: ما امیدواریم با حمایت‌های مجلس از این وزارت‌خانه‌ها و پرداخت بودجه مناسب بتوان به پیشبرد اهداف و برنامه‌‌های آن‌ها کمک کند. بخشی از برنامه‌های وزرا کوتاه مدت و برخی دیگر بلندمدت و برای ۴ سال آینده طراحی شده بود.

این نماینده اصلاح‌طلب با اشاره به موثر بودن دفاع روحانی از وزرای پیشنهادی، گفت: به طور حتم سخنرانی رئیس‌جمهور، خود وزرا، موافقین و مخالفین و رایزنی‌های که میان وزرا و نمایندگان صورت گرفت؛ در گرفتن رای اعتماد تاثیرگذار بود.

بهرام پارسایی با بیان اینکه برخی از نمایندگان فراکسیون امید سعی کردند وقت خود برای دفاع را به نمایندگان خارج از فراکسیون بدهند، خاطرنشان کرد: این موضوع باعث جذب تعامل و تفاهم بیشتری میان نمایندگان شدو همه این مسائل دست به دست هم داد تا هر سه وزیر رای اعتماد بگیرند و خوشبختانه نشان دادیم که مجلس دهم جوگیر مسائل سیاسی نخواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج