۴۱۶۳۴۴
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

مشاور نظامی رهبر انقلاب: آمریکا و ناتو به دنبال ایجاد ناامنی در شرق و جنوب شرق ایران هستند

دستیار ویژه فرمانده کل قوا در امور نظامی گفت: امروز آمریکا به دنبال توسعه پایگاه‌های نظامی و ایجاد ناامنی در شرق و جنوب شرق ایران اسلامی است.

خبرگزاری مهر: دستیار ویژه فرمانده کل قوا در امور نظامی گفت: امروز آمریکا به دنبال توسعه پایگاه‌های نظامی و ایجاد ناامنی در شرق و جنوب شرق ایران اسلامی است.

مراسم افتتاحیه نهمین کنگره انجمن ژئوپلتیک ایران و نخستین همایش جغرافیا و برنامه‌ریزی منطقه‌ای ایران صبح امروز با حضور سرلشکر سیدیحیی رحیم‌صفوی، دستیار ویژه فرمانده کل قوا در امور نظامی و پروفسور پرویز کردوانی پدر علم کویرشناسی ایران در تالار "امام رضا(ع)" دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار شد.

رحیم‌صفوی در این مراسم اظهار داشت: امروز بررسی آخرین وضعیت ژئوپلتیکی جهان و منطقه از اهمیت زیادی برخوردار است و ضرورت دارد اساتید دانشگاه‌ها در رشته جغرافیای سیاسی تمرکز علمی ویژه‌ای روی این بحث داشته باشند و آخرین وضعیت دقیق ژئوپلتیکی دنیا را به اطلاع مسئولان سیاسی کشور برسانند.

دستیار ویژه فرمانده کل قوا در امور نظامی گفت: اطلاع از روند تغییرات وضعیت ژئوپلتیکی دنیا می‌تواند به تشخیص صحیح راهبرد دشمن کمک کند و تنها در صورت تشخیص دقیق راهبرد دشمن است که می‌توانیم راهبرد صحیحی برای کشور تبیین کنیم.

وی تاکید کرد: امروز ناتو و آمریکا به دنبال توسعه پایگاه‌های نظامی و ایجاد ناامنی در شرق و جنوب شرق ایران اسلامی است.

عیسی ابراهیم‌زاده نیز در این مراسم اظهار داشت: این همایش با همکاری ۲ انجمن ژئوپولیتیک ایران و انجمن جغرافیا و برنامه‌ریزی مناطق مرزی ایران در حال برگزاری است.

دبیر نخستین همایش جغرافیا و برنامه‌ریزی منطقه‌ای ایران گفت: ارائه استعدادها، توانمندی‌ها و موقعیت‌های ویژه ژئوپولیتیک جنوب شرق ایران، ارائه موقعیت ویژه ترانزیت جنوب شرق، تعاملات با کشورهای حوزه شبه قاره هند در حوزه خلیج فارس و دریای عمان با آسیای مرکزی از جمله اهداف برگزاری این همایش است.

وی بیان کرد: از مجموع مقالات ارسالی به دبیرخانه همایش ۲۵۴ مقاله مورد پذیرش قرار گرفته است که ۵۰ مقاله برگزیده از میان آنها امروز و فردا در دو نوبت صبح و عصر به صورت سخنرانی ارائه می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در شرق ایران ملت بلوچ ساکن هستن و به هیچ متجاوزی اجازه تجاوز نخواهند داد مثل اینکه یادتون با انگلیس چکار کردیم ملت بلوچ از مرگ هراسی نخواهد داشت و مثل شیر خواهد جنگید و دشمنان جرأت تجاوز رو نخواهند داشت

    • زهرا

      بله درسته منم به عنوان یک ایرانی به اقوام بلوچ کشورمان با تمام وجودم افتخار می کنم مردم و قوم بلوچ به شجاعت و سرسختی و مقاومت وخیلی از خصایص نیک دیگر معروف هستند زنده باد تمام اقوام ایرانی

    • امیرخانی

      قدرتهای بزرگ شیطان به هیچ رقم نمی تونن با نور ایمان که خدابه ماهدیه داده مقابله کنن قطعا این ارزو را به گور می برند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج