adexo3
۴۱۶۴۶۶
۳ نظر
۵۰۱۱
۳ نظر
۵۰۱۱
پ

روحانی: خانواده شهدا همواره نزد ملت عزیزند

رییس جمهوری شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان ابراهیم و حسین لآلی، با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

خبرگزاری ایسنا:‌ رییس جمهوری شامگاه چهارشنبه با حضور در منزل شهیدان ابراهیم و حسین لآلی، با پدر، مادر و دیگر اعضای خانواده این شهدای والامقام دوران دفاع مقدس دیدار و گفت‌وگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی در این دیدار که در فضایی صمیمی برگزار شد، اظهارداشت: خانواده شهدا همواره برای همه مردم ایران عزیز و بزرگوارند چرا که با اهدای فرزندان و عزیزان خود کار بزرگی را در راه اسلام و دفاع از کشور و نظام به انجام رساندند.

رییس جمهوری دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران را افتخاری برای مسئولان دانست و گفت: امیدوارم بتوانیم ادامه دهنده راه شهیدان بوده و در مسیر خدمت به مردم بیش از پیش تلاش کنیم.

محمد اسماعیل لآلی پدر شهیدان ابراهیم و حسین لآلی نیز در این دیدار به بیان خاطراتی از فرزندان شهیدش پرداخت.

شهید ابراهیم لآلی در سال ٦١ در عملیات بیت المقدس (آزادسازی خرمشهر) و شهید حسین لآلی در همان سال و به فاصله ٦ ماه پس از شهادت برادر خود، در منطقه عین الخوش شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

در این دیدار که حجت الاسلام و المسلمین شهیدی معاون رییس جمهوری در امور ایثارگران و رییس بنیاد شهید نیز حضور داشت، لوح تقدیری به رسم یادبود از سوی دکتر روحانی به خانواده معظم این شهیدان تقدیم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناجی

      جناب روحانی به جای حرف زدن درموردخانواده شهدالطفأبیشتربه مشکلات خانواده شهدابرسیدمعوقات خانواده شهدا واشتغال فرزندان شهداشعاربسه عمل کن

    • بهلول

      استاد عزيز افرادى که براى وطن جان خود را ميدهند تو هر کشور و مسلکى مورد احترام هستند ...

    • خسروی

      آقای روحانی :نزد دولت ودولتمردان آیا شما چقدر به فکر انان هستید؟روز بروز با این وضعیتی که شما پیش آوردید شهدا وخانوادهایشان دارند فراموش می شوند اگر رسانه گه گاهی از این عزیزان نامی نبرد همینقدر هم کسی به فکرشان نیست؛ ضمنا نمیدانم مدیر محترم برنامه خبر داغ چرا نظرات حقیر را در برنامه نمی اورید یا به خاطر اینکه واقعیتها را در نظراتم مطرح میکنم یا اینکه دسته بندی سیاسی یا جناحی دارید؛من با بی طرفی نظر میدم دلیلش را برای من روشن کنید.چرا؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج