۴۱۶۵۷۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

توصیه آیت‌ الله مکارم شیرازی به وزرای جدید

آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش هر کدام دارای مسائل و مشکلات گسترده‌ای هستند که امید است سه وزیر جدید با برنامه‌ریزی دقیق تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند.

خبرگزاری ایرنا: آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی از مراجع تقلید گفت: وزارتخانه‌های فرهنگ و ارشاد اسلامی، ورزش و جوانان و آموزش و پرورش هر کدام دارای مسائل و مشکلات گسترده‌ای هستند که امید است سه وزیر جدید با برنامه‌ریزی دقیق تلاش خود را برای رفع مشکلات به کار گیرند.
وی روز گذشته در جلسه درس خارج فقه خود در مسجد اعظم قم، با بیان مشکلات موجود در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: از عنوان این وزارتخانه مشخص است که باید در جهت زنده کردن ارزش‌های اسلامی گام بردارد، اما متاسفانه گاهی در جریان مجوز ساخت فیلم، انتشار کتاب و برنامه‌های دیگر فاصله‌هایی ایجاد شده که باید امید داشت وزیر جدید این مسائل را اصلاح و وزارت فرهنگ و ارشاد را به سمت ارشاد اسلامی راهنمایی کند.
او در ادامه درخصوص وزارت ورزش و جوانان گفت: در موضوع ورزش که بسیار مهم است باید به ورزش همگانی بیش از گذشته توجه و ضعف‌های موجود در این زمینه جبران شود.
او با اشاره به موضوع صندوق ذخیره فرهنگیان بیان کرد: نباید اجازه داد سرمایه‌های ملی در اختیار عده‌ای از خدا بی‌خبر قرار گیرد که تا می‌توانند از آن به نفع خود استفاده کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج