adexo3
۴۱۶۶۴۱
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

کمپین دانشجویان آمریکایی علیه اسکار

دانشجویان دانشگاه یو.سی.ال.ای آمریکا در حمایت از «کمپین اسکار خیلی سفید است» وب‌سایتی راه‌اندازی کرده‌اند که در آن فیلمسازان سیاه قرن بیستم معرفی می‌شوند.

خبرگزاری ایسنا: دانشجویان دانشگاه یو.سی.ال.ای آمریکا در حمایت از «کمپین اسکار خیلی سفید است» وب‌سایتی راه‌اندازی کرده‌اند که در آن فیلمسازان سیاه قرن بیستم معرفی می‌شوند.
کمپین دانشجویان آمریکایی علیه اسکار

در پی راه‌اندازی کمپین «اسکار خیلی سفید است» که به خاطر کم بودن تعداد نامزدهای سیاه‌پوست در اسکار سال گذشته به راه افتاده، دانشجویان علوم انسانی دانشگاه یو.سی.ال.ای اقدام به راه‌اندازی وبسایتی برای معرفی فیلمسازان آفریقایی‌تبار قرن بیستم کرده‌اند. آنها می‌گویند فعالیت هنرمندان آفریقایی‌تبار به شدت با تاریخ فیلمسازی در آمریکا گره خورده است و آنها از زمان تولید فیلم‌ها با دوربین‌های «مِدیوم» در این عرصه فعال بوده‌اند.

وب‌سایتی که این دانشجویان راه‌اندازی کرده‌اند وب‌سایتی بین‌المللی است که یک پایگاه داده‌ی‌ غنی و قابل جستجو دارد و در آن اطلاعات بازیگران، کارگردانان، تهیه‌کنندگان، نویسندگان و حتی مسئولین تدارکات آفریقایی‌تبار در قرن بیستم وجود دارد.

مریام پاسنر عضو هسته‌ی مرکزی این تیم گفت: «ما از قبل این ایده را داشتیم اما با راه افتادن کمپین اعتراضی «اسکار خیلی سفید است» اراده‌ی ما برای پیگیری این کار چند برابر شد. با توجه به اینکه اکثر افراد نمی‌دانند چطور با چنین داده‌هایی کار کنند ما زمان زیادی صرف تولید آموزش‌های تصویری کردیم تا عموم مردم بتوانند از این داده‌ها استفاده کنند.»

این دانشجویان برای دسترسی به این اطلاعات از مورخان مختلف کمک گرفته‌اند. بیشتر تمرکز این تیم بر روی فیلم‌های تولید‌شده در فاصله سال‌های ۱۹۰۰ تا ۱۹۳۰ میلادی بوده است. فیلم‌هایی مثل «سفری به تاسکیگی»، «هنری در همپتون» و «یک روز در تاسکیگی» در آن دوره در آمفی‌تئاترهای محدود و برخی کلیساهای آفریقایی‌تبار نمایش داده می‌شدند و به همین دلیل اکثر افراد جامعه آنها را ندیده‌اند و پیدا کردن آنها بسیار مشکل بود.

این پروژه در اختیار دانشگاه یو.سی.ال.ای قرار دارد و در پایگاه اینترنتی Github قرار گرفته است و همه می‌توانند از آن استفاده کرده و به آن اطلاعات اضافه کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج