اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۶۹۳۰
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

۱۵ سال زندان به دلیل اعتراض به اعدام شیخ نمر

دادگاه عربستان یک شهروند این کشور را به اتهام رد و بدل کردن پیامک‌هایی با مضمون اعتراض به اعدام شیخ نمر، به ۱۵ سال زندان محکوم کرد.

خبرگزاری فارس: دادگاه جنایی مربوط به جرایم تروریستی و امنیت ملی ریاض روز چهارشنبه شماری از معارضان عربستانی را به حمایت از تروریسم متهم کرد.

روزنامه «مکه» گزارش داد که یک شهروند عربستانی به اتهام حمایت از شیخ «نمر باقر النمر» روحانی بارز شیعه که به دست آل سعود اعدام شد و اعتراض‌های مسالمت آمیز مردمی در استان قطیف به ۱۵ سال زندان، ۱۵ سال ممنوعیت خروج از عربستان و جریمه نقدی ۵۰ هزار ریال سعودی محکوم شده است.

بر اساس این خبر، ارسال پیامک‌هایی با مضمون حمایت از شیخ نمر، اعتراض به اجرای حکم اعدام او از جمله اتهامات دیگر این شهروند عربستانی است.

دادگاه جنایی عربستان ۵ متهم دیگر را نیز به اتهامات مشابهی و همچنین اتهاماتی مثل سفر به عراق یا ایران محکوم به حبس‌های طولانی مدت، شلاق و جریمه نقدی کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آریایی

      دیگ به دیگ میگه روت سیاه حالا اینا که به شیخ نمر گفتن تروریست خودشون سازنده و پردازنده و حمایت کننده از هرچی تروریست و تکفیری و وهابی در دنیا هستند و دستشون هم که برای جهانیان رو شده .
      حکومت عربستان سعودی یک دیکتاتوری مطلق هست من نمیگم ما بهترینیم ولی آل سعود واقعا یک مشت آدم شبیه به داعش ادارش میکنن و اصلا خوی انسانی ندارند وگرنه ارسال پیامک و اعتراض مسالمت آمیز به اعدام یک شخص ولو اینکه تروریست باشه اینهمه زندان و محکومیت سنگین در پی نداره کدام قانون گفته اعتراض مسالمت آمیز جرمه و اینهمه زندان در پی داره حکومت عربستان مثل یک آدم زورگو و اوباش میمونه که به شهروندانش بگه یا ازم تعریف و تمجید کنید یا اگر اعتراض کردید سرتونو میبرم و به حبس های طولانی مدت محکومتون میکنم واقعا این کثافتا اگر از داعش بدتر نباشند ولی بهتر هم نیستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج