adexo3
۴۱۶۹۹۹
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

بسیج مردمی عراق:

ترکیه به دنبال تداوم حضور داعش در عراق است

فرمانده میدانی و جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق با بیان اینکه داعش مورد حمایت ترکیه و کشورهای عربی خلیج فارس است، تأکید کرد در صورت درخواست نخست وزیر عراق، بسیج مردمی وارد مرکز موصل خواهد شد.

خبرگزاری فارس: «ابو مهدی المهندس» جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق موسوم به الحشد الشعبی گفت که ترکیه به دنبال تداوم حضور داعش در عراق بوده و از این گروه تروریستی حمایت می کند.

مهندس در سخنرانی پنج شنبه (امروز) خود تأکید کرد که عربستان سعودی و کشورهای عربی خلیج فارس از داعش حمایت مالی می کنند و ایم کمک ها از ترکیه شروع شده و وارد سوریه می شود و از طریق سوریه این کمک ها به دست داعش می رسد.

فرمانده میدانی و جانشین فرمانده نیروهای بسیج مردمی عراق به آمادگی این نیروها برای مقابله با داعش اشاره کرد و اظهار داشت، اگر دولت عراق بخواهد، بسیج مردمی می تواند داعش را در مرکز موصل ریشه کن کند.

ابو مهدی المهندس در مورد دستاوردهای بسیج مردمی عراق نیز به این نکته اشاره کرد که بسیج را ارتباطی و امدادرسانی داعش ار موصل به رقه را قطع کرده و نزدیک به بیش از ۲۰۰۰ کیلومتر مربع از اراضی اشغال شده عراق را آزاد کرده است.

این فرمانده میدانی الحشد الشعبی درمورد عملیات آزادسازی شهر ترکمن نشین «تلعفر» نیز احتمال داد که تروریست های با ملیت ترکیه در این شهر حضور داشته باشند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسام الدین

      ترکیه از وجود داعش درمنطقه سودکلانی کسب کرده ومیکند.اکنون که ملت عراق برعلیه داعش پیروزشده اندوسرنگونی داعش حتمی شده ترکیه میخواهداز آب گل آلودماهی بگیردودرمیان درگیریها واردعراق شودوبخشی ازعراق رااشغال نمایدالبته این خیال باطلی که ترکیه درسرداردبراساس خواسته ونظر اربابش آمریکاست امادرنهایت بلایی که سرصدام بااشغال کویت آمدنیزبرسر اردوغان احمق خواهدآمد.

    • بدون نام

      این میخواد راهی پیدا کنه وارد موصل بشه ولی ورود حشدشعبی به موصل یا تلعفر خط قرمزه که خیلی خطرناکه .کلا معادلات بهم میخوره.بهتره در همون بیابانهای موصل بمونه

    • ترکیه داعشیه

      مرگ بر ترکیه داعش پرور

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج