adexo3
۴۱۷۱۲۹
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

سوچی: ما هنوز به صلح دست نیافته‌ایم

در حالی که فعالان حقوق بشر از وضعیت انسانی در استان راخین ابراز نگرانی می‌کنند، رهبر دوفاکتوی میانمار اعلام کرد: میانمار برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند برقراری صلح است.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که فعالان حقوق بشر از وضعیت انسانی در استان راخین ابراز نگرانی می‌کنند، رهبر دوفاکتوی میانمار اعلام کرد: میانمار برای دستیابی به توسعه پایدار نیازمند برقراری صلح است.

آنگ سان سوچی، در سفر پنج روزه خود به ژاپن اعلام کرد: ما هنوز به صلح دست نیافته‌ایم، هنوز درگیری‌هایی میان گروه‌های مختلف قومی درکشورمان در حال رخ دادن است.

وی در این باره جزئیات بیشتری بیان نکرد.

سوچی در اظهاراتش به طور مستقیم و با صراحت به درخواست‌های فعالان حقوق بشری درباره انجام تحقیقات از سوی دولت میانمار در مورد سوءاستفاده‌های انجام شده توسط ارتش این کشور در استان مسلمان نشین راخین پاسخ نداد و تنها از نیروهای نظامی خواست که با خویشتن داری وارد عمل شوند.

وی ادامه داد: می‌خواهیم تمام گروه‌های قومی احساس کنند که از فرصت یکسانی برای پیشرفت و توسعه برخوردار هستند. هدف ما ایجاد یک جامعه متحد و هماهنگ در میانمار است.

چندی قبل گروهی از نمایندگان پارلمانی کشورهای عضو آسه آن خواستار تحقیقات دولت میانمار درباره گزارش‌ها از نقض حقوق بشر در استان راخین شدند.

بیش از سه هفته است که دسترسی امدادگران و ناظران به این منطقه قطع شده است. ساکنین و فعالان حقوق بشر گفته‌اند که نیروهای دولت مرتکب بدرفتاری‌هایی چون اعدام‌های شتاب‌زده، تجاوز و سوزاندن خانه‌ها شده‌اند؛ اتهاماتی که دولت آنگ سان سوچی، رهبر دوفاکتوی میانمار آنها را رد کرده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج