adexo3
۴۱۷۲۳۷
۱۴ نظر
۵۰۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۳
پ

آیت الله حیدری:

دولت می خواهد فساد را لاپوشانی کند

عضو مجلس خبرگان گفت: دولت برای منافع سیاسی و جناحی خود در آستانه انتخابات سعی دارد چیزی را که مضر جایگاه‌‌اش می‌شود لاپوشانی کند اما اختلاس، دزدی و تخلف با عوض کردن اصطلاحات هیچ تغییری نمی‌کند.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله محسن حیدری آل‌کثیری نماینده مردم استان خوزستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌وگو با خبرنگار با اشاره به اظهارات رئیس‌جمهور در صحن مجلس و ارائه تعریف جدیدی از اختلاس ۸ هزار میلیاردی اظهار داشت: ملاک باید قانون باشد و تفسیر اشخاص اعتباری ندارد، از این رو باید دید که نظر قوه قضائیه از اختلاس ۸ هزار میلیاردی صندوق فرهنگیان چیست و سپس بر اساس آن اظهار نظر حقوقی ارزیابی کرد.

آیت‌الله حیدری تصریح کرد: دولت برای منافع سیاسی و جناحی خود در آستانه انتخابات سعی دارد چیزی را که مضر جایگاه‌‌اش می‌شود لاپوشانی کند و برای این کار اصطلاحات را تغییر می‌دهد اما حقایق با پاک کردن صورت مسئله از بین نمی‌رود و عوض نمی‌شود.

عضو مجلس خبرگان با بیان اینکه اختلاس، دزدی و تخلف با عوض کردن اصطلاحات هیچ تغییری نمی‌کند خاطر نشان کرد: دادن وام با این مبلغ کلان به افرادی خاص چه معنایی دارد و با کدام قانون همسو است و چه کسی تشخیص داده که باید فقط به این افراد وام داده شود بنابراین این فساد از مصادیق اختلاس است.

وی با اشاره به صحبت‌های رئیس جمهور مبنی بر دامن نزدن به مباحث مربوط به فساد، گفت: این برخورد دوگانه با مسائل است چرا که اگر قرار است اختلاس و خیانت‌ها بزرگ نشود، باید درباره همه دولت‌ها یکسان باشد اما دولت آقای روحانی می‌خواهد این مفاسد را در دولت خود استتار و کتمان اما این موضوعات را درباره دولت قبل به صورت ریز و درشت مطرح کند.

آیت‌الله حیدری با تأکید بر اینکه این رفتار دوگانه دولت برای مردم قابل قبول نیست، گفت: نتیجه دلخواه دولت با این روش به دست نمی‌آید و بهتر است آنها با صداقت و درستی با مردم برخورد کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانیان

      ملت ایران همتون رو خوب شناختند ومطمین باشید مرد م واقعی ایران دیگه به هیچکس چه اصولگرا وچه اصلاح طلب اعتمادی ندارند ودست همشون رو شده ودر انتخابات شرکت نخواهند کرد

    • بدون نام

      لاآقل مرد باشید از دزدیهای دولت قبل هم بگویید

    • mohamaad

      به کاملا درسته نزدیک انتخاباته دیگه می خوان ماست مالی کنند

    • بدون نام

      اللهی اگه این اختلاسگران نبودن ما االان زیر بار ثروت خفه میشدیم،ومیمردیم.خداحفظتون کند مختلسین گرامی.آقا زاده ها،بخورید بخورید که تموم شدنی نیست بابرکته،تموم نمیشه.

    • کوروش ایرانی

      خوب خوبه اطلاعات تو بالاببری بعدنظربدی.اولا که ازنظرحقوقی اختلاس صورت نگرفته .دوما دادستان تهران اعلام کرد تخلف بوده نه اختلاس.سوما جواب سودسهام شرکتهای زیرمجموعه صندوق رو که بعدازانتشاراین خبر که کاری خلاف قانون بود به پایینترین حدرسید راچه کسی میدهد.ازنظرقانون پرونده ای که درحال بررسی است کسی حق افشای جزئیات انراندارد.

    • بدون نام

      حتما میخواد زیاد کشش نده دوباره بحران درست بشه

    • بدون نام

      سالهاست لاپوشانی میکنند، خواب بودیم

    • بدون نام

      مردم اگاهند اگه ایزوگام هم کند فایده نداره

    • بدون نام

      فساد فقط دردولت نبست در تمام ارگانهاست

    • بدون نام

      ای کاش ریس جمهور محبوب مردم چنین حرف را نمی زد من بعد از این اصلا به حرفهایایشان ایمان نمی اورم

    • وطندوس

      مرگ بر ظلم وظالم.

    • بی نام

      چرا بعضی ها دوست دارن دیگران را بدنام کنند مثلا اقای احمدی نژاد بد بود ب خدا خوب بود هرکس بگه بد بود بی انصافی کرده چقدر برای مردم کار کرد ما خوزستانی هابخصوص قشر ضعیف همه رازی هستیم از اقای احمدی نژاد مطمئن هستم بقیه استانها هم راضی هستن بخصوص جنوب ایران عده ای میگن دزد بود اصلا این طورنیست اقای روحانی فقط درحال سفر هستش کاری نکرد از صد نمره 5 هم زیادی هستش

    • بدون نام

      همشون هوای همدیگه دارن این دولت و اون دولت فرقی نداره. فقط باید رها کرد هر کاری دلشون میخواد بکنن شاید روزی عواقبش گریبانشون بگیره.باید منتظر نشست

    • بدون نام

      ملت ایران دیگه همتونو شناختن همتون مثل همید دیگه حنا شما رنگی نداره برا ماها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج