۴۱۷۳۵۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

هشدار تند کره شمالی به کره جنوبی

کره شمالی به همسایه جنوبی خود هشدار داد تا برای انحراف افکار عمومی مردم کره جنوبی موضوع تنش با پیونگ یانگ را پررنگ نکند.

خبرگزاری تسنیم: به نقل از آسوشیتدپرس، کره شمالی روز جمعه به پارک گئون های رئیس جمهور کره جنوبی هشدار داد سعی نکند برای انحراف افکار عمومی از رسوایی سیاسی اخیر خود، تنش ها با همسایه شمالی این کشور را دامن بزند.

یک مقام ارشد وزارت امور خارجه کره شمالی، کره جنوبی را متهم کرد که از بهانه اقدامات تحریک آمیز پیونگ یانگ برای انحراف افکار از رسوایی های داخلی خود استفاده می کند. وی ادعا کرد سئول با افزایش تمرینات نظامی این کشور با آمریکا در حال تقویت این قبیل تلاش ها است.

به گزارش آسوشیتدپرس از پیونگ یانگ، «چو جین» معاون مدیرکل موسسه خلع سلاح و صلح وابسته به وزارت امور خارجه کره شمالی در مصاحبه ای با آسوشیتدپرس هشدار داد اگر رئیس جمهور کره جنوبی «در تلاش برای بقای خود، سعی کند ما را تحریک کند، پیونگ یانگ مصمم است انتقامی اساسی بگیرد.»

وی افزود رسوایی اخیر در کره جنوبی به حدی جدی است که رئیس جمهور کره جنوبی یا باید استعفا کند و یا اینکه استیضاح شود. این فرد افزود:«در گذشته هر زمان رژیم کره جنوبی با بحرانی داخلی روبرو می شد، آنها با طرح این ادعا که هدف تهدید قرار دارند، اقدامی تحریک آمیز انجام می دادند. پارک گئون های نباید برای خارج شدن از بحران خود، درباره تهدیدات صحبت کند و یا اینکه علیه ما دست به اقدامات تحریک آمیز بزند.»

رئیس جمهور کره جنوبی متهم است که به یک زن اهل کره جنوبی که از دوستان وی است اجازه داده است با سوء استفاده از ارتباطش با رئیس جمهور، از شرکت های مختلف کره جنوبی مبالغ کلانی کلاهبرداری کند.

پارک گئون های روز جمعه ضمن ابراز تاسف از رسوایی ایجاد شده آمادگی خود را برای همکاری با روند تحقیقات در این زمینه اعلام کرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی

      این زن ها چی دارن همه دنبالشون هستن؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج