adexo3
۴۱۷۹۴۵
۴ نظر
۵۰۰۶
۴ نظر
۵۰۰۶
پ

یک زن، رئیس سازمان میراث فرهنگی می‌شود؟

زهرا احمدی‌پور، مدیرکل دفتر تقسیمات کشوری اعلام کرد که برای ریاست سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری انتخاب شده است.

خبرگزاری مهر: زهرا احمدی پور گفت: با من ظهر امروز در رابطه با ریاست سازمان میراث فرهنگی صحبت شد و من این مسئولیت را با کمال میل می پذیرم ولی هنوز حکم نهایی ابلاغ نشده است.

وی افزود: تاکنون مسئولیتی در حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری نداشته ام ولی در این حوزه مطالعات زیادی انجام داده ام، همچنین معتقدم که باید اولویت های سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری به موازات هم در نظر گرفته شود.

وی گفت: انتصاب را تا زمانی که حکم بگیرم نمی توانم تایید کنم. چند ساعت دیگر این حکم قطعی خواهد شد.

احمدی پور گفت: میراث فرهنگی ، سرمایه فرهنگی کشور ماست. باید ببینیم برنامه هایی که از قبل تدوین شده چیست. به هر حال مدیران قبلی در این سازمان برنامه هایی را تنظیم کرده اند و این سازمان اولویت هایی را داشته است پس باید با احترام به برنامه های قبلی، برنامه های خود را به رسانه ها اعلام کنم.

وی با بیان اینکه نمی شود یکی از سه حوزه کاری سازمان میراث فرهنگی مغفول بماند، گفت: اگر میراث فرهنگی سرمایه ماست صنایع دستی هم بخشی از سرمایه کشور است، صنایع دستی برای حوزه گردشگری یک ظرفیت به شمار می آید، نگاهم به سازمان میراث فرهنگی مثبت است برای من حمایت از دولت و کمک به دولت برای تحقق اهدافش یک اصل مهم است.

پیش از این فعالان سه حوزه میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری در نامه ها و بیانیه هایی از رئیس جمهور خواسته بودند که ریاست سازمان میراث فرهنگی بر عهده فردی با شناخت کافی از این سه حوزه باشد، همچنین در اخبار و نامه ها افراد زیادی به عنوان گزینه های پیشنهادی مطرح شده بود.


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این هم معلم خصوصی کسی از آقایون بوده؟!!!!

    • مینا

      یادمان باشد که یک فرد دلسوز ومومن به همراه یک سرمایه ی بسیار بزرگ میتواند ایران را به قطب کشاورزی منطقه تبدیل نماید.این مهم حمایت مالی واقعی وهمت عالی میخواهد.چنانکه در سال 1340نخست وزیر وقت تقاضای وام 750میلیون دلاری برای انجام این امر نموده بود.که البته درانزمان هرگز اجازه تحقق چنین اهدافی محقق نمیشد.پس فردی که این پست مهم را تقبل میکند بایستی به اهمیت داخلی و بازتاب جهانی ان همزمان بیاندیشد وانرا در طرحی جامع در نظر بگیرد

    • مینا

      البته منظور جایگاه سازمان محیط زیست وکشاورزی است که صنعت گردشگری زیر مجموعه ان است.

    • عاطفه

      الان زن با مرد چ فرقی داری ک میگین یک زن رییس سازمان میراث فرهنگی میشود؟؟؟ چون خانوما اهل اختلاس و کندن نیستن اینجوری میگین؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج