اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۷۹۷۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

موسیقی «کمدی انسانی» به بهزاد عبدی رسید

فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در مرحله فنی قرار دارد.

روزنامه بانی فیلم: فیلم سینمایی «کمدی انسانی» در مرحله فنی قرار دارد.

فیلم سینمایی «کمدی انسانی» به نویسندگی و کارگردانی محمدهادی کریمی با پایان مراحل فیلمبرداری این روزها در مرحله فنی قرار دارد تا برای حضور در جشنواره سی و پنجم فیلم فجر آماده نمایش شود.

ساخت موسیقی این فیلم برعهده بهزاد عبدی است و تدوین و صداگذاری نیز بزودی آغاز می شود.
موسیقی «کمدی انسانی» به بهزاد عبدی رسید

بهزاد عبدی در گفت وگو با ما درباره همکاری با محمدهادی کریمی و نوع موسیقی که برای این کار در نظر گرفته گفت: ««کمدى انسانى» ساخته دکتر هادى کریمى مانند آثار قبلى وی فیلمى است که موسیقى نقشى بسیار اساسى و مهم در آن دارد. این مهم حتى در فیلمنامه زیباى این اثر کاملا مشهود است و من قبل از دیدن تصاویر با فیلمنامه مأنوس شدم. اصولا هادی کریمی در فیلمسازى خود موسیقى را بسیار خوب مى شنوند و هر کدام از فیلم های وی با نوعى جدید از موسیقى همراه است. در «کمدى انسانى» موسیقى فیلم با زمان اتفاق فیلم همراه نیست. بلکه به لایه هاى زیرین فیلم مى رود و با مفهوم همراه مى شود».

وی افزود: «تصاویر این فیلم بسیار زیبا، تأثیرگذار و سرشار از شاعرانه هایى است که موسیقى نیز همراه با تصاویر تلاش می کند این شاعرانگى را به نحوى که شایسته و همراه با تصویر باشد، نشان دهد. در این فیلم تلاش کرده ام از فضاهاى کارهاى قبلى ام فاصله بگیرم و دست به تجربه اى جدید در ارکستراسیون بزنم و به همین دلیل از موسیقى گاه به صورت ارکسترال و گاه به صورت الکترونیک خود را نشان مى دهد. امیدوارم نتیجه همراه با فیلم باشد و به تاثیرگذارى فیلم بر مخاطب کمک کند».

فیلم های سینمایی «قاتل اهلی»، «کارگر ساده نیازمندیم»، «فهرست مقدس» و «مزار شریف» آخرین فعالیت های عبدی در زمینه ساخت موسیقی است.
موسیقی «کمدی انسانی» به بهزاد عبدی رسید

علیرضا شجاع نوری، هومن سیدی، آرمان درویش، لیلا زارع، هستی مهدوی فرد، فرخ نعمتی، مهوش افشار پناه، زینب قادری و بهاره کیان افشار و (با حضور) نیکی کریمی همراه با هنرمندان نوجوان ایلیا نصراللهی و سام غفوری بازیگران اصلی ساخته جدید کریمی هستند.

«کمدی انسانی» یک کمدی موقعیت از زندگی تراژیک فردی است که می بایست برخلاف آنچه در درونش می گذرد نقشی همسان با اکثریت پیرامونش را بازی کند. فیلم روایت زندگی این فرد در چهار دهه مختلف است.

کریمی خود تهیه کنندگی فیلمش را برعهده گرفته و سایر عوامل اصلی پروژه عبارتند از: مجری طرح و مدیر تولید: محمدباقر طسوجی، دستیار اول کارگردان، جانشین تولید و برنامه ریز: حمید غفاریان، منشی صحنه: فرشته حجازی، مدیر فیلمبرداری: مرتضی غفوری، طراح صحنه و لباس: علی نصیری نیا، طراح چهره پردازی: شهرام خلج، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، عکاس: حبیب مجیدی، مدیر تدارکات: علیرضا خلخالی، سایر بازیگران: حمیدرضا سام خانیان، بابک جعفریه، عطا مرادی، فتاح نظریان، احمد کساییان، محمد کوهکن و بلور سادات.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج