اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۲۴۲
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

دردسر دوباره «ملانيا» برای ترامپ

خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید مدارکی را مشاهده کرده که نشان می‌دهد «ملانیا ترامپ»، همسر متولد اسلوونی «دونالد ترامپ»، كانديداي حزب جمهوري‌خواه، پیش از آنکه اجازه کار در آمریکا داشته باشد، به طور غیرقانونی در این کشور کار کرده است. این خبرگزاری می‌گوید، مدارک نشان می‌دهد وقتی ملانیا ترامپ برای اولین‌بار به آمریکا رفته، به طور غیرقانونی کار کرده است.

روزنامه شرق: خبرگزاری آسوشیتدپرس می‌گوید مدارکی را مشاهده کرده که نشان می‌دهد «ملانیا ترامپ»، همسر متولد اسلوونی «دونالد ترامپ»، كانديداي حزب جمهوري‌خواه، پیش از آنکه اجازه کار در آمریکا داشته باشد، به طور غیرقانونی در این کشور کار کرده است. این خبرگزاری می‌گوید، مدارک نشان می‌دهد وقتی ملانیا ترامپ برای اولین‌بار به آمریکا رفته، به طور غیرقانونی کار کرده است.
ملانيا ترامپ که قبلا مدل بود، در آگوست ۱۹۹۶ وارد آمریکا شد و در ماه اکتبر اجازه کار دریافت کرد؛ اما طبق اسناد و مدارک موجود، او برای ١٠ کار مدلینگ، پیش از صدور مجوز کار، ۲۰ هزار دلار دریافت کرده است.اين در حالي است كه ترامپ موضعی سفت و سخت در برابر مهاجران غیرقانونی گرفته و وعده داده اگر به ریاست‌جمهوری برسد، مهاجران غیرقانونی را که سابقه جنایی داشته باشند، از کشور اخراج خواهد کرد. ستاد انتخاباتي ترامپ هنوز واکنشی به ادعاهای مطرح شده نشان نداده است؛ ترامپ در ماه آگوست، در پاسخ به ادعاهای مطرح‌شده درباره چگونگی روند مهاجرت ملانیا به آمریکا گفته بود: «در تمامی مراحل پیرو قانون و مقررات مهاجرت بوده» است.
اين در حالی است که چند روز مانده به برگزاری انتخابات، هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، دو نامزد اصلی این انتخابات، در شهرهای مختلف این کشور در تلاش برای جذب آرای رأی‌دهندگان هستند. در نظرسنجی‌ها کلینتون هنوز پیشتاز است؛ اما از زمان اظهارنظر رئیس پلیس فدرال اف‌بی‌آی درباره پرونده ایمیل‌های هيلاري کلینتون، ترامپ روز‌به‌روز به او نزدیک‌تر شده و شماری از رسانه‌های آمریکایی اینک احتمال پیروزی او در انتخابات را مطرح می‌کنند. دو کاندیدا در این مقطع زمانی تلاش دارند هواداران خود را به رأی‌دادن مجاب کنند و روی رأی‌دهنده‌های مرددی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند، تمرکز نمی‌کنند.
نتایج نظرسنجی‌ها در سطح ملی هم نشان می‌دهند ترامپ در چند روز اخیر توانسته نظرهای فراوانی را متوجه خود کند و اکنون فاصله او با هيلاري کلینتون بسیار کمتر از آن است که هفته پیش در نظرسنجی‌ها دیده می‌شد. ستاد انتخاباتی کلینتون پس از آنکه اف‌‌بی‌آی از تحقیقات جدید درباره پرونده ایمیل‌های شخصی او خبر داد، با مشکل روبه‌رو شده است.در‌حالی‌که خود كلينتون می‌گوید یقین دارد «چیز جدیدی از دل این تحقیقات دوباره اف‌بی‌آی بیرون نخواهد آمد». همچنین دو عضو ارشد حزب دموکرات خواستار تحقیق درباره نقش احتمالی «رودی جولیانی»، شهردار سابق نیویورک در بازشدن دوباره این پرونده شده‌اند؛ چراکه جولیانی گفته پیش از علنی‌شدن قصد اف‌بی‌آی برای تحقیق دوباره، از ماجرا خبر داشته است. رودی جولیانی به شبکه فاکس گفته: «من نقشی در شکل‌گیری این تحقیقات جدید نداشتم. اما آیا اینکه از شکل‌گیری آن خبر داشتم، بله. شنیده بودم».
احتمال حمله القاعده در شب انتخابات
از سوي ديگر،‌ پلیس نیویورک می‌گوید برنامه‌های امنیتی و گشت‌های خود را با توجه به بالاترین سطح هشدار امنیتی ترتیب داده است. مقام‌های آمریکا می‌گویند در حال بررسی صحت‌وسقم اطلاعاتی‌اند که از «احتمال حملات قریب‌الوقوع القاعده» آن هم در شب پیش از انتخابات ریاست‌جمهوری در این کشور خبر می‌دهد. این اطلاعات متوجه ایالت‌های نیویورک، تگزاس و ویرجینیاست؛‌ اما به گفته پلیس فدرال آمریکا که در حال بررسی این اطلاعات است، آنها «فاقد جزئیات‌اند».اف‌بی‌آی تأكيد كرد تحقیقات پیشگیرانه برای تأمین امنیت انتخابات، بخشی از فعالیت‌های عادی این نیروی پلیس در روزهای پیش از انتخابات بزرگ است.همچنين امسال در رویدادی کم‌سابقه، هر دو نامزد اصلی انتخابات، هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، مقر اصلی ستادهای انتخاباتی خود را در شهر نیویورک مستقر کرده‌اند و همان‌جا هم قصد برگزاری جشن پیروزی خود را دارند.
ازهمین‌رو، اف‌بی‌آی اعلام کرده در یک همکاری تنگاتنگ با مقام‌های امنیتی و اطلاعاتی ایالت‌هاست و گزارش‌های اطلاعاتی را دائما با آنها به اشتراک می‌گذارد.هم‌زمان مقام‌های اداره حمل‌ونقل نیویورک که متولی اداره فرودگاه‌ها، تونل‌ها و پل‌های ارتباطی این بزرگ‌ترین شهر آمریکاست، اعلام کرده‌اند: «گشت‌های انتظامی با توجه به بالاترین سطح هشدارهای امنیتی» انجام می‌شود. نیویورک علاوه بر میزبانی دو ستاد اصلی انتخابات امسال، امروز میزبان مسابقه ماراتن بزرگ این شهر هم هست که به طور سالانه برگزار می‌شود.در همین رابطه، جیمز اونیل، رئیس پلیس نیویورک، به شبکه سی‌اِن‌اِن گفته: «مردم نیویورک نگران نباشند ما رویدادهای بزرگ را بهتر از هر شهر دیگری در آمریکا برگزار می‌کنیم».
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج