اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کمپین هنرمندان آمریکا در حمایت از کلینتون

درحالی‌ که تنها ٣روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده است، هردو نامزد انتخابات تمام تلاش خود را می‌کنند تا با استفاده از هر ابزاری، افراد بیشتری را به طرفداری از خود جذب کنند؛ این ابزار، می‌تواند «دعوت از چهره‌های هنری» باشد یا نقل‌قول‌های جنجالی.

روزنامه شهروند: درحالی‌ که تنها ٣روز تا انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا باقی مانده است، هردو نامزد انتخابات تمام تلاش خود را می‌کنند تا با استفاده از هر ابزاری، افراد بیشتری را به طرفداری از خود جذب کنند؛ این ابزار، می‌تواند «دعوت از چهره‌های هنری» باشد یا نقل‌قول‌های جنجالی.
به نظر می‌رسد درمیان جامعه هنری آمریکا، طرفداران هیلاری کلینتون بیشتر باشند. کلینتون روزجمعه به همراه دو چهره‌ مشهور عالم موسیقی دریکی از ایالت‌های کلیدی، کارزار انتخاباتی برگزار کرد تا به این طریق بر نظر رأی‌دهندگان تأثیر بگذارد. این درحالی است که دونالد ترامپ از رویکردش برای استفاده نکردن ازچهره‌های هنری دفاع کرده است.
گرچه نظرسنجی‌ها نشان می‌دهند که ترامپ درحال نزدیک‌شدن به کلینتون است، با این حال اما افراد بلندپایه حزب جمهوریخواه، همچنان نگران این هستند که عدم محبوبیت ترامپ، آنها و حزب جمهوریخواه را لکه‌دار کند. ترامپ اما می‌گوید که برای گرد آوردن هزاران نفر درتجمع‌های انتخاباتی خود نیازی به ستاره‌های هنری ندارد. او در ایالت پنسیلوانیا گفته است: «من با خودم این‌جا هستم. فقط خودم. نه گیتار، نه پیانو و نه هیچ چیز دیگر.»
درآخرین نظرسنجی منتشرشده ملی، فاصله اندک و رقابت تنگاتنگ هیلاری کلینتون و دونالد ترامپ، کاملا مشهود است. در نظرسنجی فاکس‌نیوز، کلینتون با ٤٥درصد نسبت به ٤٣درصد، با فاصله اندکی از ترامپ پیش است. درحالی‌که در نظرسنجی سی‌ان‌ان، کلینتون با فاصله ٥/٢ درصد پیش افتاده است (٥/٤٥ درصد به ٤٣درصد).
احزاب سوم متعدد و نامزدهای ریاست‌جمهوری مستقل متعددی نیز در این انتخابات شرکت می‌کنند که از آنها دونفر دسترسی کافی به برگه رأی یافته‌اند و درنظرسنجی‌های اصلی ملی ذکر می‌شوند: گری جانسن، فرماندار سابق نیومکزیکو و نامزد حزب لیبرتارین ٥درصد و جیل استاین، نامزد حزب سبز، ٢درصد آرای نظرسنجی را کسب کرده‌اند.
نتایج این نظرسنجی درکنار سایر نظرسنجی‌ها در این هفته نشان می‌دهد کلینتون با فاصله کمی، جلوتر از ترامپ قرار دارد، کمی کمتر از آرایی است که کلینتون، پیش از اعلام تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد ایمیل‌های جدید او داشته است. به عبارت دیگر، بعد از افشای ایمیل‌های جدید و تحقیقات اف‌بی‌آی در مورد آنها، رأی هیلاری کمتر شده است، اما نه به اندازه زیاد.

اگر نتایج این نظرسنجی را با ٤ نظرسنجی ملی اخیر ترکیب کنیم، می‌توان گفت که کلینتون در آخرین ساعات نظرسنجی، ٥درصد پیش بوده است. با این حال، اما نباید این موضوع را از نظر دور نگه داریم که سیستم انتخابات آمریکا، پیچیده‌تر از چیزی است که بتوان نتایج آن را صرفا براساس اکثریت رأی‌ها پیش‌بینی کرد. در سیستم انتخاباتی آمریکا، می‌توان رأی اکثریت جامعه را داشت و رئیس‌جمهوری نشد. بنابراین، ممکن است ترامپ موفق به کسب اکثریت آرا در انتخابات نشود، اما رئیس‌جمهوری بعدی ایالات متحده باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج