۴۱۸۳۶۶
۵۰۴۸
۵۰۴۸
پ

نت فلیکس نخستین سریال ایتالیایی اش را کلید زد

معروف ترین سرویس استریمینگ دنیا سریالی درباره سیاست و مافیای ایتالیا می سازد.

روزنامه بانی فیلم: معروف ترین سرویس استریمینگ دنیا سریالی درباره سیاست و مافیای ایتالیا می سازد.

به نقل از ورایتی، نت فلیکس اعلام کرده که مراحل اولیه فیلمبرداری نخستین سریال اوریجینال ایتالیایی زبان این سرویس استریمینگ به نام «Suburra» این هفته در شهر رم آغاز شده است. داستان سریال به روابط امروزی بین مافیا و سیاست در پایتخت ایتالیا می پردازد.
نت فلیکس نخستین سریال ایتالیایی اش را کلید زد

نخستین سریال ایتالیایی نت فلیکس توسط کاتلیا تهیه می شود؛ کمپانی معروف ایتالیایی پشت سریال های بین المللی ایتالیایی که در سراسر دنیا پخش می شوند مثل «گومورا» محصول اسکای ایتالیا و «رمان جنایی».

گفته می شود این سریال که از قبل اعلام شده بود ۱۰ اپیزود خواهد داشت، داستانی جذاب دارد که شامل سیاست، واتیکان، مافیا، فساد، پولشویی و مواد مخدر می شود و شبکه پخش عمومی ایتالیای یعنی رای (Rai) از دیگر تهیه کنندگان آن است. نت فلیکس اعلام کرده بعد از پخش جهانی سریال «Suburra» از نت فلیکس در سال آینده، این سریال از یکی از شبکه های رای هم پخش می شود.

رای سینما که واحد فیلم رای است و کاتلیا پیش از این فیلم در ساخت یک فیلم سینمایی با همین نام به کارگردانی استفانو سولیما هم همکاری کرده بودند که سال گذشته در ماه اکتبر از طریق بخش توزیع سینمایی رای در سالن های سینمای ایتالیا روی پرده رفت و توانست داخل ایتالیا بیش از ۵ میلیون دلار بفروشد که رقم خوبی است. نت فلیکس هم فیلم «Suburra» را همزمان با اکران سینمایی اش از سرویس استریمینگ خود در ایالات متحده و آمریکای لاتین پخش کرد.

میشل پلاسیدو سازنده «رمان جنایی»، آندرآ مولاییولی سازنده «دختری کنار دریاچه» و جیزپه کاپوتوندی سازنده «ساعت دوگانه» مسئولیت کارگردانی سریال تلویزیونی «Suburra» را بر عهده خواهند داشت. دنیل سزارانو و باربارا پترونیو فیلمنامه این سریال را در همراهی با ازیو آباته، فابریزیو بتلی و نیکولا گوآلیانونه می نویسند.

مثل نسخه سینمایی اش، این سریال هم با اقتباس از رمانی همنام نوشته جیانکارلو دو کاتالدو و کارلو بونینی ساخته می شود که داستانش به یک پرونده رسوایی واقعی می پردازد که اخیرا در پایتخت ایتالیا از آن پرده برداری شد. این رسوایی حول محور نبردی جنایی سر شهر ساحلی اوستیا خارج از رم شکل گرفت که قرار بود به بهشتی برای قمار تبدیل شود. با این حال این سریال پیش درآمدی خواهد بود که ماجرایش از چند سال پیش از آن رخدادها آغاز می شود.

عضوی فاسد از پارلمان ایتالیا به نام فیلیپو مالگرادی که با عنوان «شماره ۸» هم شناخته می شود، یکی از شخصیت های داستان است. او مسئولیت هدایت خانواده ای قدرتمند را بر عهده دارد که آن منطقه را در اختیار دارد. سباستیانو که یک ترتیب دهنده جوان رخدادهای متفاوت است هم در میان دیگر شخصیت های اصلی قرار دارد. از دیگر شخصیت های سریال می توان از رهبران فاسد مذهبی و رقبای مافیایی آن ها از جمله کسی نام برد که به عنوان «سامورایی» شناخته می شود که رییس یکی از ترسناک ترین شاخه های جنایت سازمان دهی شده در رم است.

در این سریال، فرانچسکو آکوآرولی در نقش سامورایی، الساندرو بورگی در نقش شماره ۸، آدامو دیونیسی در نقش مانفردی آناکلتی، جیاکومو فرارا در نقش اسپادینو آناکلتی، کلاودیا جرینی در نقش سارا موناشی، فیلیپو نیگرو در نقش آمدئو سیناگلیا و ادواردو والدارنینی در نقش لل مارچیلی بازی می کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج