جاباما
۴۱۸۶۷۴
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

مرسدسی که گران تر از بوگاتی شیرون است!

شاید جالب‌ترین خودرویی که مرسدس بنز در طول حیات خود ساخته است، همین خودروی SLR استرلینگ باشد که در قالب یک خودروی اسپیدستر و به تعداد بسیار محدود معرفی شد و بین ماه‌های ژوئن تا دسامبر ۲۰۰۹ هم تمامی آنان ساخته و به مشتریان تحویل داده شد.

وب سایت خودروبانک: شاید جالب‌ترین خودرویی که مرسدس بنز در طول حیات خود ساخته است، همین خودروی SLR استرلینگ باشد که در قالب یک خودروی اسپیدستر و به تعداد بسیار محدود معرفی شد و بین ماه‌های ژوئن تا دسامبر ۲۰۰۹ هم تمامی آنان ساخته و به مشتریان تحویل داده شد. حال یکی از این خودروهای کمیاب سر و کله‌اش پیدا شده و برای فروش لیست شده است.

مرسدسی که گران تر از بوگاتی شیرون است!

اگر همین الان بخواهید یک دستگاه بوگاتی شیرون تهیه کنید، تنها به ۲ میلیون و ۶۱۰ هزار دلار احتیاج خواهید داشت، ولی اگر می‌خواهید یک دستگاه مرسدس SLR استرلینگ کمیاب داشته باشید، باید بیشتر از یک دستگاه بوگاتی شیرون، یعنی به مقدار ۲ میلیون و ۸۸۰ هزار دلار هزینه کنید تا صاحب خاص‌ترین اسپیدستر جهان شوید.

بد نیست بدانید خودرویی که برای فروش گذاشته شده است، متعلق به سال 2010 میلادی بوده و بدنه‌ای بسیار سالم و همچنین کارکرد تنها 4800 کیلومتری دارد که همین مورد می‌تواند تاحدودی قیمت تعیین شده را توجیه پذیر کند. هرچند باز هم قیمت بالای آن انکار ناپذیر است.

مرسدسی که گران تر از بوگاتی شیرون است!

جهت اطلاعتان باید عرض کنیم که خودروی اسپیدستر مرسدس بدنه‌ای عموما فیبرکربنی دارد و از پیشرانه‌ای 5.5 لیتری هشت سیلندر سود می‌برد که می‌تواند در حداکثر کارایی خود، نیرویی معادل 650 اسب بخار تولید کند که وقتی از جعبه ‌ی 5 سرعته اتوماتیک عبور کند، تبدیل به شتاب صفر تا صد 3.5 ثانیه‌ای و حداکثر سرعت 350 کیلومتر بر ساعتی خواهد شد.
مرسدسی که گران تر از بوگاتی شیرون است!
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج