adexo3
۴۱۸۸۱۳
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

انتقاد روسیه از عملکرد آمریکا در موصل

سخنگوی وزارت خارجه روسیه ضمن انتقاد از عدم انتشار اخبار عملیات موصل توسط نیروهای ائتلاف، تاکید کرد که مردم این شهر از بی برنامگی نیروهای ائتلاف رنج می برند.

خبرگزاری مهر: به گزارش تاس، «ماریا زاخاروا»، سخنگوی وزارت خارجه روسیه امروز در حساب فیسبوکی خود، ضمن انتقاد شدید از آنچه وی " قتل عام قرون وسطایی" در موصل خواند، از عدم انتشار اخبار مربوط به فعالیت نیروهای ائتلاف و بی برنامگی آنها در موصل انتقاد کرد.

«زاخاروا» نوشت: از آنجائیکه نیروهای ائتلاف هیچ اطلاعات موثقی در مورد وضعیت عملیات موصل ارائه نمی دهد، عملیات (موصل) کاملا در شرایط بی خبری و جلوگیری از دسترسی دیگران به اطلاعات مربوط به آن در حال انجام است. دقیقا مشخص نیست که آیا نیروهای ائتلاف در حال پیشروی هستند یا عقب نشینی، تاکتیک های آنها تا چه حد موثر بوده، شکست های آنها چه بوده، چند ساختمان آزاد شده و این آزادی توسط چه کسی صورت گرفته است.

سخنگوی وزارت خارجه روسیه همچنین در متن پیام فیسبوکی خود آورده است: شهروندان غیر مسلح به دلیل مواجهه نیروهای ائتلاف با آنها به نام مبارزه به تروریسم، در حال قتل عام شدن به سبک قرون وسطی هستند. شرایط به دلیل نبود رویکرد سازمان یافته در تخلیه شهر از شهروندان بدتر شده است.

گفتنی است، «رائد شاکر جودت» فرمانده پلیس فدرال عراق اعلام کرده که از آغاز عملیات در محور جنوبی تا کنون، بیش از ۱۰۰۰ تروریست کشته ، ۷۴ روستا از مجموع ۸۴ روستا در این محور آزاد، ۴۵۰۰ خانواده تخلیه و ۱۳۰ خودروی بمب‌گذاری شده نیز خنثی شده‌ اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چرا توی خبرهای سیاسی هیشکی نظر نمیده،برترینها مشکوک میزنی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج