۴۱۸۸۲۸
۴ نظر
۵۱۱۶
۴ نظر
۵۱۱۶
پ

هشدار انگلیس نسبت به توان بالای تانک روسیه

سازمان اطلاعات ارتش انگلیس در گزارشی نسبت به خطرات نسل جدید تانک‌های روسی و تهدید آن علیه ناتو و علیه انگلیس، هشدار داد.

خبرگزاری فارس: سازمان اطلاعات ارتش انگلیس در گزارشی نسبت به توان بالای نسل جدید تانک‌های روسی هشدار داد.

به نوشته روزنامه تلگراف، سازمان اطلاعات ارتش انگلیس هشدار داد نسل جدید تانک روسی به نام «آرماتا» قابلیت‌هایی دارد که تهدیدی جدی علیه انگلیس است.

این وزارتخانه همچنین درباره اینکه چرا دولت هیچ برنامه‌ای برای این تانک‌های روسی ندارد، معترض بوده و هشدار داد این نسل جدید تانک روسی تهدیدی علیه نیروهای ناتو خواهد بود.

گزارش اطلاعات ارتش انگلیس این تانک را «انقلابی‌ترین تغییر در طراحی تانک در نیم قرن گذشته» توصیف کرده و نوشته است که برای اولین بار یک برج متحرک بدون سرنشین و دیجیتال داخل یک تانک جنگی تعبیه شده است.

در این گزاش هشدار داده شده، راهبرد دفاعی انگلیس بر تهدید تجهیزات انفجاری که شورشیان از عراق و افغانستان وارد می‌کنند، گذاشته شده و تهدید تانک‌ها را در نظر ندارند.

این گزاش همچنین اشاره کرد، روسیه ناوگانی متشکل از ۲ هزار و ۵۰۰ تانک فعال و ۱۲ هزار و ۵۰۰ تانک ذخیره در اختیار دارد که این تعداد ۳۵ برابر ناوگان تانکی ارتش انگلیس است.

در ادامه گزارش امده است، در صورت پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات آمریکا تهدید دیگری علیه ناتو وجود خواهد داشت چراکه ترامپ نسبت به تامین بودجه دفاعی ناتو از سوی آمریکا اعتراض کرده و اگر این بودجه قطع شود، غرب را در مقابل خشونت ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه ضیف می‌کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا برای چه انگلستان خودش را جلوی روسیه انداخنه؟
      نتیجه که معلومه !

    • محمد سلطان

      ملت همیشه در صحنه ایران ملاحظه میفرمایید که بردگان امریکا چطور بدون حمایت امریکا آسیب پذیرند.اینها همانطور که گفتم برده امریکا هستند نه دوستان امریکا.بترسید ای بردگان از بی لیاقتی اربابتان.

    • امیرخانی

      چی شد کشورهای غربی تا یکی از خودشون میزنن بالا شاکی میشن وترس تمام وجودشون می گیره زنده باد جناب پوتین که میخاد دنیا رو از تک قطبی بودن نجات بده زنده با جمهوری اسلامی ایران امریکا و کشورهای تحتول امرشو توی خاور میانه ارزو بگور کرد

    • اسماعیل

      مردم ایران باید واقع بین باشند. همون طور که نقاط ضعف کشور عزیزمون را میگن نقاط قوط را هم بگن. واقعا ایران از نظر قدرت نظامی و امنیتی و اطلاعاتی پیشرفت بسیاری داشته و طبق نظر خود کشورهای غربی از نظر نظامی و اطلاعاتی جزو پانزده کشور اول دنیاست. اونم با این همه تحریم. من به عنوان یه ایرانی به نیروی نظامی و امنیتی ایران افتخار می کنم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج