اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۸۹۰۷
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

یگور کناشینکف:

آمریکا یک تکه نان هم به سوریه کمک نکرده

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد که اظهارات «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر بی فایده بودن آتش بس حلب در سوریه میزان اختلاف دیدگاه میان مسکو و واشنگتن را نشان می دهد.

خبرگزاری مهر: به گزارش روسیا الیوم، سخنگوی وزارت دفاع روسیه به اظهارات سخنگوی وزارت خارجه آمریکا درباره آتش بس سوریه واکنش نشان داد.

بر اساس این گزارش، «ایگور کناشینکف» سخنگوی وزارت دفاع روسیه در سخنانی اظهار داشت: اظهارات «جان کربی» سخنگوی وزارت خارجه آمریکا مبنی بر بی فایده بودن آتش بس حلب در سوریه میزان اختلاف دیدگاه میان مسکو و واشنگتن را نشان می دهد.

وی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: اولویت ما کمک به مردم است؛ بر همین اساس نیز در جنگ با تروریسم در سوریه به صلح میان طرف های درگیر و رساندن کمک های انسانی به مردم سوریه بسیار توجه می کنیم. روسیه طی ماه های اخیر بیش از ۱۰۰ تن مواد غذایی و دارو برای ساکنان بخش غربی و شرقی حلب ارسال کرده است.

سخنگوی وزارت دفاع روسیه تاکید کرد: آمریکا تاکنون حتی یک تکه نان هم به سوری ها کمک نکرده است و به توافقات خود با روسیه نیز پایبند نبوده است؛ همچنین در رابطه با گروه های تروریستی حاضر در سوریه از جمله داعش و جبهه النصره نیز اطلاعاتی را به مسکو نداده است. مفید بودن آتش بس از نگاه آمریکا بدین معناست که کامیون های حامل تسلیحات سنگین به بخش شمالی حلب اعزام شوند اما مورد بازرسی قرار نگیرند که این مفید بودن در آتش بس اخیر حلب جایگاهی نداشت.

گفتنی است، «جان کربی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا مدعی شده است که آتش بسی که روسیه در حلب در حلب وضع کرده برای غیر نظامیان موثر نمی باشد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج