adexo3
۴۱۹۲۴۳
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

به جای هو کردن «ترامپ» به رقیب وی رأی دهید

رئیس جمهور آمریکا در جدیدترین حمله خود به «دونالد ترامپ» از اتفاقات پیش آمده در خصوص حساب توئیتری وی انتقاد کرده و از هواداران خود خواست به جای هو کردن ترامپ به رقیب وی رای بدهند.

خبرگزاری مهر: «باراک اوباما» که در فلوریدا سخن می گفت در خصوص حساب توئیتری ترامپ گفت: این را شنیده اید که حساب توییتری ترامپ را نیز از دست او خارج کرده اند چون احساسات وی در این روزها به قدری از کنترل خارج شده است که ستاد او بهتر دیده است حساب توییتری خارج از دسترس وی باشد. کسی که نتواند حساب توییتری خود را کنترل کند، نمی تواند رمز تسلیحات اتمی را داشته باشد.

اوباما در واکنش به هو کردن حاضرین بعد از شنیدن نام ترامپ گفت هو نکنید، رای بدهید؛ او نمی تواند هو کردن شما را بشنود ولی می تواند رای دادن شما را ببیند. دلیلی دارد که این همه جمهوریخواه و محافظه کار دونالد ترامپ را رد کرده اند. حتی برخی موارد داشته ایم که گفته اند به او رای نمی دهند چون که دونالد ترامپ به شکلی منحصر به فرد، برای ریاست جمهوری ناشایست است، برای فرماندهی نیروهای مسلح نالایق است.

رئیس جمهور آمریکا در دفاع از «هیلاری کلینتون» گفت: من به شما می گویم که فقط یک نامزد در این مسیر وجود دارد که زندگی خود را صرف داشتن آمریکایی بهتر کرده است و او هیلاری کلینتون، رئیس جمهور آینده آمریکاست. همه این پیشرفت هایی که به دست آورده ایم، در صورتی که در این انتخابات پیروز نشویم، از دست می رود و اگر ما در فلوریدا پیروز شویم، برنده این انتخابات خواهیم بود.

اوباما گفت: از این رو باید این هفته همه تلاش خود را در این دو روز انجام بدهیم؛ چرا که آینده ما به آن بستگی دارد. اظهارات نادرست و بیانات منحرف کننده و غلط و بگو مگوهای زیادی مطرح شده است ولی می خواهم که روی این انتخابات و نامزدهای آن متمرکز باشید زیرا نامزدهای آن باعث شده اند انتخاب ساده ترین شکل ممکن را داشته باشد. یک سو، فردی را دارید که شاید شایسته‌ترین فردی است که تا کنون برای ریاست جمهوری نامزد شده است و در سوی دیگر، دونالد را دارید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج