۴۱۹۳۲۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

از «کینکت» به عنوان وب‌کم استفاده کنید

همیشه راهی برای استفاده از سنسور حرکتی «کینکت» (Kinect) روی کامپیوترهای مختلف وجود دارد؛ اما روش‌‌های آسانی نیستند. حالا مایکروسافت چند تغییر در این سنسور حرکتی به وجود آورده تا کاربران بتوان راحت‌تر از آن استفاده کنند.

مجله دیجی کالا - مجید نوردوست: همیشه راهی برای استفاده از سنسور حرکتی «کینکت» (Kinect) روی کامپیوترهای مختلف وجود دارد؛ اما روش‌‌های آسانی نیستند. حالا مایکروسافت چند تغییر در این سنسور حرکتی به وجود آورده تا کاربران بتوان راحت‌تر از آن استفاده کنند. اکنون با استفاده از نرم‌افزارهای مختلف می‌توان از قابلیت‌های ویژه‌ی این سنسور مانند تشخیص عمق و ایفرارد استفاده کرد. حتی مایکروسافت درایور مخصوصی برای آن عرضه کرده که می‌توان از کینکت به عنوان وب‌کم استفاده کرد.
از «کینکت» به عنوان وب‌کم استفاده کنید

این درایور جدید به راحتی کینکت را به دوربین تبدیل می‌کند. تنها کافی است که این سنسور را به کامپیوتر مجهز به ویندوز ۱۰ متصل کرده و درایور مخصوص را هم نصب کنید. با این کار می‌توانید از سنسور کینکت در برای براقراری تماس‌های تصویری استفاده کنید. همچنین این دوربین با قابلیت Windows Hello هم هماهنگ است و می‌توان به وسیله‌ی آن وارد سیستم شد.

سنسور کینکت در ابتدا برای ایکس‌باکس ۳۶۰ عرضه شد و مدل جدیدتر آن هم برای ایکس‌باکس وان ساخته شد. البته نسل جدید این سنسور حرکتی با استقبال گیمرها مواجه شد و تقریبا دیگر بازی جدیدی هم برای آن ساخته نمی‌شود؛ اما این محصول همیشه برای توسعه دهندگان جذاب بوده و آن‌ها توانسته‌اند کارهای جالبی با کینکت انجام دهند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج