۴۱۹۳۳۱
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نگاه ناطق‌ به مواضع صریح شیخ شجونی

رئیس دفتر بازرسی رهبری گفت: مرحوم شجونی مواضع صریحی داشت و بدون در نظر گرفتن اینکه موضعش طرفداری داشته باشد یا نه آنچه را که معتقد بود مطرح می‌کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس دفتر بازرسی رهبری گفت: مرحوم شجونی مواضع صریحی داشت و بدون در نظر گرفتن اینکه موضعش طرفداری داشته باشد یا نه آنچه را که معتقد بود مطرح می‌کرد.

حجت‌الاسلام و المسلمین علی اکبر ناطق نوری صبح امروز در حاشیه مراسم تشییع پیکر حجت‌الاسلام و المسلمین جعفر شجونی از اعضای جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه شجونی از شخصیت‌های مبارز و انقلابی و مصداق السابقون بود، اظهار کرد: مرحوم شجونی از سال ۱۳۲۷ مبارزه را شروع کرد و با فداییان اسلام و مرحوم نواب صفوی در مبارزه علیه رژیم شاه همراه بود.

وی افزود: ایشان از همان دوران اهل مبارزه بود و در زمان امام خمینی(ره) مبارزه را به طور رسمی آغاز کرد و در تمام این دوران تا پیروزی انقلاب اسلامی جزء مبرز و مبارز بود.

ناطق نوری با اشاره به بازداشت‌های متعدد مرحوم شجونی در زمان شاه اظهار کرد: ایشان شاید بیش از ۳۰ یا ۴۰ بار به دلیل مواضع صریح و انقلابی‌اش درباره امام خمینی(ره) و مبارزه دستگیر شد و همان مواضع را پس از پیروزی انقلاب اسلامی نیز مطرح می‌کرد.

ناطق نوری در پایان تاکید کرد: مرحوم شجونی در جامعه روحانیت مبارز نیز مواضع صریحی داشت و بدون در نظر گرفتن اینکه موضعش طرفداری داشته باشد یا نه، آنچه را که معتقد بود مطرح می‌کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج