اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۶۰۶
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

حال ۳ تن از مجروحان سامرا وخیم است

دبیر ستاد مرکزی اربعین حسینی با اشاره به حادثه تروریستی روز گذشته سامرا گفت: بنا بر آخرین آمار به دست آمده ۷ تن از شهدای این حادثه ایرانی هستند و ۱۳ نفر از مجروحان کشورمان نیز در بیمارستان‌های بغداد تحت درمان قرار دارند.

خبرگزاری تسنیم: مجید آقابابایی در گفتگویی درباره آخرین وضعیت شهدا و مجروحان حادثه تروریستی روز گذشته شهر سامرا، اظهار کرد: بنا بر آخرین اطلاعات به دست آمده ۷ تن از شهدای این حادثه زائران ایرانی هستند؛ البته تعداد قابل توجهی از مجروحان ایرانی حادثه تروریستی سامرا نیز به کشورمان منتقل شده‌اند و برخی از آنها در بیمارستان‌های بغداد تحت مداوا هستند.

وی افزود: در حال حاضر ۱۳ تن از مجروحان ایرانی حادثه تروریستی در سامرا تحت درمان و مراقبت‌های پزشکی قرار دارند، که حال ۳ تن از آنها وخیم گزارش شده است.

دبیر ستاد مرکزی اربعین از انتقال ۱۳ مجروح تحت مداوا به کشورمان خبر داد و تصریح کرد: به دنبال این هستیم تا با اعزام یک فروند هواپیما مجروحان باقیمانده را به کشور انتقال دهیم و آنها در بیمارستان‌های داخلی تحت درمان قرار گیرد.

آقابابایی خاطر نشان کرد: گروهک تروریستی تکفیری داعش مسئولیت حادثه تروریستی در شهر سامرا را به عهده گرفته و تصاویری از این عملیات انتحاری را منتشر کرده است.

وی درباره جزئیات این حادثه تروریستی عنوان کرد: یکی از تروریست‌های تکفیری با بستن مواد منفجره به بدن خود عملیات انتحاری را در درب ورودی پایانه شهر سامرا ترتیب داد و بعد از انفجار نیز به هلاکت رسید؛ حادثه تروریستی دیگر نیز دقایقی بعد از این عملیات انجام گرفت و یک دستگاه آمبولانس با حمل مواد منفجره خود را به داخل پایانه رسانده و عملیات تروریستی دوم را شکل می‌دهد، که در این انفجار آمبولانس و اتوبوس‌های داخل پایانه تعداد زیادی از زائران و مردم بی‌گناه به شهادت رسیدند.

دبیر ستاد مرکزی اربعین تصریح کرد: این عملیات تروریستی در شهر سامرا بسیار تاثر برانگیز بوده است و سفر زائران، به ویژه زائران اربعین در ایام پیشرو به شهر سامرا ممنوع خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج