اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۴۱۹۶۰۹
۶ نظر
۵۰۰۲
۶ نظر
۵۰۰۲
پ

شهردار خرم آباد عذرخواهی نکرد

جلسه شورای مدیریت بحران استان لرستان برای بررسی حادثه سیلاب عصر دوشنبه برگزار شد و استاندار لرستان دستور بررسی حادثه غرق شدن دختران دانشجو در سیلاب را صادر کرد.

خبرگزاری مهر: جلسه شورای مدیریت بحران استان لرستان ساعتی قبل آغاز شد و در آن مسئولان مختلف به ذکر نکاتی پرداختند که به صورت اجمالی در این گزارش مورد اشاره قرار می گیرد.

جزئیات تکمیلی از این جلسه به صورت مشروح متعاقبا منتشر خواهد شد.

یحیی عیدی بیرانوند شهردار خرم آباد در جلسه شورای مدیریت بحران لرستان گفت: حادثه رخ داده برای دانشجویان سهل انگاری شخص و راننده بوده و به ما مربوط نیست. خیابان شورا بیش از ۲۰ متر پل دارد و ضرورتی نداشته دانشجویان از آن محل بروند.

هوشنگ بازوند استاندار لرستان نیز در این جلسه برای بررسی حادثه غرق شدن دانشجویان بر اثر سیلاب دستور ویژه صادر کرد.

وی همچنین به اظهارات شهردار خرم آباد واکنش نشان داد و گفت: توقع من این بود که شهردار امروز بگوید حادثه بررسی شود و اگر مقصر هستم فردا صبح استعفا می دهم.

رضا آریایی مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان نیز گفت: از ۴۸ ساعت قبل در فرمانداری خرم آباد جلسه گذاشته و نقاط ضعف مدیریتی را گوشزد و وقوع سیلاب در روزهای آتی را اعلام کرده بودیم.

وی تاکید کرد: زیرساخت ها در خرم آباد به ویژه در مرکز شهر دچار مشکل اساسی است.

محمد حسین پور رئیس شورای شهر خرم آباد نیز گفت: جلسه فوق العاده برای بررسی سیلاب خرم آباد را فردا برگزار می کنیم.

وی با بیان اینکه نیروهای شهرداری آماده باش بودند اما تجهیزات آنها کم است تاکید کرد: از خانواده دانشجوی قربانی عذرخواهی می کنیم.

معاون عمرانی استاندار لرستان نیز در این جلسه گفت: عمده ترین دلیل آب گرفتگی معابر مربوط به عدم اعمال خدمات مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: شهرداری پاسخ دهد چه اقدامی کرده است. به جای شهردار بودم شرافتمندانه قصور خود را قبول می کردم و استعفا می دادم.

بنابراین گزارش در جلسه شورای مدیریت بحران استان لرستان مصوب شد که تیم کارشناسی، حادثه دانشجویان را بررسی کنند و اگر سهل انگاری ناشی از ضعف عملکرد شهرداری باشد مسئولان به دادگاه تخلفات اداری معرفی شوند.

به گفته استاندار لرستان نتایج بررسی های کمیته تشکیل شده در مورد سیلاب و حادثه دانشجویان تا فردا ساعت ۱۴ بعدازظهر با حضور رسانه ها اعلام می شود.

سیلاب امروز شهر خرم آباد علاوه بر خسارت به زیرساختهای شهری، موجب غرق شدن یک دختر دانشجو و مجروح شدن یک دختر دیگر شد که هم اکنون در بخش «آی سی یو» بیمارستان شهدای عشایر خرم‌آباد بستری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      .. فقط بلدن مردم روسرکیسه کنند

    • خرم آبادی

      جناب آقای بازوند عناد و دشمنی شما با مردم و مسئولین بومی خرم آباد اثبات شده است . و خدا میداند که چقد از این حادثه خوشحالید که به این بهانه می توانید یک نیروی بومی دیگر را بردارید و مانند ادارات و ... فیلم و کلیپ این حادثه ی دردناک را همه دیده اند . کانال رو بروی مصلی یکی از عریض ترین جداول و کانال های خرم آباد است
      مقصر راننده است که این دختر بیچاره را در آن شرایط پیاده کرده است . می توانست به خاطر شرایط بد ایستگاه موجود این عزیز از دست رفته را صد متر پایین تر از ایستگاه معمول پیاده کند
      جناب بازوند شما بدترین انتخاب دولت تدبیر و امید هستید

    • بدون نام

      آخه این اخبار چیه میزارید؟اینجا مپه خارجه مسول عذرخواهی کنه؟در خارج همه امکانات هست اگر قصور فرد باشه عذرخواهی میکنه.نه اینکه امکاناتی نباشه بعد توقع عذرخواهی دارید؟؟

    • سلی

      ایشالا سر خانوادت بیاد داغدار شدن این خانواده بعد میگه مقصر ما نیستیم برکنارش کنن

    • بدون نام

      اقای شهردار فقط صندلی قدرت و بچسب .
      نه فکر مردم نه شهر نه وظیفه اصلا نباش

      فقط صندلی قدرت.......یه نفر جوون دیگه زنده نیس میفهمی یعنی چه.

    • کوروش

      با توجه به فیلم پخش شده است سانحه به دلیل سهل انگاری همين دختر خانم و آقای همراهشان بود . و این که شهر خرم آباد به دلیل واقع شدن در دره کوه ها زاگرس امکان تجمع آب خیلی زیاد است و شهردار از سال گذشته هم همین مشکلات را داشتیم تاکنون اقدامات مناسبی انجام دادند وچرا باید به خاطر کاری که تقصیر در آن ندارد عذرخواهی کند. در ضمن همین جناب بازند سال گذشته با وجود همبن مشکلات براى مطرح کردن خود نزد مسئولان کشوری به آقای شهردار فشار زیاد آوردند که همبن امکانات اندک و ضروری برای شهر را به استان ها ی اطراف بفرستد . و ازشان همیشه از دادن بودجه براى طرح های عالی جناب عیدی و گروه شان سر باز زند.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج