۴۱۹۷۴۵
۶ نظر
۵۰۰۳
۶ نظر
۵۰۰۳
پ

مدودف خیال اسرائیل را درباره ایران راحت کرد

نخست وزیر روسیه به رژیم صهیونیستی اطمینان داد که فروش تسلیحات پیشرفته اس ـ ۳۰۰ به ایران منانع از گسترش روابط خوب مسکو تلاویو نخواهد شد.

خبرآنلاین: نخست وزیر روسیه به رژیم صهیونیستی اطمینان داد که فروش تسلیحات پیشرفته اس ـ ۳۰۰ به ایران منانع از گسترش روابط خوب مسکو تلاویو نخواهد شد.

وب سایت روزنامه «اسرائیل نشنال نیوز» نوشت: ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به تلاویو اطمینان داده است که فروش سامانه دفاع هوایی اس ـ 300 این کشور به ایران، با رابطه خوب مسکو با اسرائیل تناقضی ندارد.

مدودف که قرار است روز دهم نوامبر به اسرائیل سفر کند، در مصاحبه با کانال دو تلویزیون این رژیم گفت:« ما روابط بسیار خوبی با اسرائیل داریم و امیدواریم این روابط گسترش یابد.من به این خاطر است که به اسرائیل می آیم.ما با کشورهای دیگر یعنی ایران و کشورهای دیگر منطقه نیز رابطه داریم.»

نخست وزیر روسیه که فروش اس ـ ۳۰۰ در زمان او به ایران ممنوع شد و در کشورش معروف به غربگرایی است در این مصاحبه همچنین اعتراف کرد که در تحریم های جهانی به رهبری آمریکا علیه ایران شرکت داشته است.

او افزود:« روسیه به تحریم ها علیه ایران ملحق شد و تا زمان امضای توافق هسته ای ایران، از فروش سلاح به تهران خودداری کرد. من به یاد می آورم که عملا در زمان نخستین دیدار من با باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا وی گفت برنامه هسته ای ایران مهم ترین موضوع برای وی محسوب می شود.»

به گفته مدودف،زمانی که توافق با ایران بدست آمد و تحریم ها لغو شد، روسیه شروع به اقدام در چارچوب واقعیتی کرد که اکنون وجود دارد. وی خاطر نشان کرد:«ما قطعا نمی خواهیم موجب بروز تنش شویم هر چند همچنین می خواهیم روابطی جامع با ایران داشته باشیم.قرار دادها با ایران در حوزه اقتصاد و نیز عرضه سلاح ها و محصولات نظامی به میزان قابل توجهی افزایش یافته است.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این روسیه همیشه خاعن هست حالا ببین

    • بدون نام

      باز هم برید سنگ این روس های خائن رو به سینه بزنید

    • بدون نام

      مرگ بر روسیه صهیونیستی

    • کاوشگر فضایی

      این روسها همیشه خائن پس فطرت هستند .

    • بدون نام

      این تیترتون خیلی عالیه یعنی مدودف از طرف ما خیال یهودیها رو راحت کرده گه بابا این ایرانیا باشما کار ندارن فقط شعار میدن ضمانتش هم ما روسا مگه غیر اینرو میشه ازاین متن درک کرد.

    • بدون نام

      اگه تاریخ را بخونید همیشه روسیه به ایران خیانت کرده . ولی ایران چاره ای نداره مجبوره با این روسای کثیف رابطه داشته باشه . خیلی نامردم سران روسیه همیشه پشت ایران را خالی کردن . به امید ابر قدرت شدن ایران خوب

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج