adexo3
۴۱۹۷۵۹
۱۲ نظر
۵۰۰۷
۱۲ نظر
۵۰۰۷
پ

مبلغ کل اختلاس در صندوق ذخیره فرهنگیان

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اصل تسهیلاتی بوده است که پرداخت شده است که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن بعد از سال ۹۲ بوده است.

خبرگزاری مهر: مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش گفت: مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اصل تسهیلاتی بوده است که پرداخت شده است که یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان آن بعد از سال ۹۲ بوده است.

محمد فاضل درباره ی اختلاس هشت هزار میلیاردی صندوق ذخیره فرهنگیان و بازداشت مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: دلایل بازداشت مدیرعامل سابق صندوق ذخیره فرهنگیان را قوه قضاییه اعلام خواهد کرد و هنوز ما از دلایل بازداشت اطلاعی نداریم.

وی افزود: آنچه در صندوق ذخیره فرهنگیان اتفاق افتاده است مربوط به بانک سرمایه بوده است. اعلام شده است یک هزار و ۲۰۰ هزار میلیارد تومان در مجموعه ارائه تسهیلات بانک های کشور اشکال وجود دارد که ۳ تا ۴ هزار میلیارد تومان آن مربوط به بانک سرمایه است.

مدیرکل دفتر وزارتی وزارت آموزش و پرورش تصریح کرد: بانک سرمایه تابع نظام بانکی کشور و زیر نظر بانک مرکزی است.

وی با بیان اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از سهامداران بانک سرمایه است که ۴۳ درصد سهام دارد، گفت: آنچه در بانک سرمایه اتفاق افتاده است و رقمی که اعلام می شود اصل تسهیلات نبوده است و سود و جرایم آن نیز اعلام می شود.

فاضل تاکید کرد: آموزش و پرورش از سال ۹۳ از برخی از افرادی که این تسهیلات را دریافت کرده اند، شاکی بوده است.

وی اضافه کرد: مبلغ ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان اصل تسهیلاتی بوده است که پرداخت شده است از این تسهیلات مبلغ ۲ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان پیش از سال ۹۲ بوده است و یک هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان بعد از سال ۹۲ بوده است.

وی یاد آور شد: مبلغ ۸ هزار میلیارد تومان مطرح است که به اسم صندوق ذخیره فرهنگیان تمام می شود که این مبلغ اصالت ندارد و با سود و جرایم هشت هزار میلیارد گفته می شود.

فاضل بیان کرد: مجموعه دارایی های صندوق ذخیره اعم از مستغلات به بیش از هشت هزار نمی رسد، لذا این عدد ۸ هزار تومان معتبر است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حاکم

      اصلا یک ریال اختلاس شده همه آنهایی که یک ریال رو بردند باید از کار برکنار و جریمه و زندان بشوند

    • کرامت

      خاوری آفتابه دزد بوده ما نمیدونستیم

    • بدون نام

      به به دست مریزاد که انقد قشنگ اختلاس میکنن بعد به 10هزارتومن حقوق کارگر که میخان اضافه کنن عزا میگیرن که اینچنان است و تبصره داره و ماده فلان باید انجام بشه خیلی هم منت سر مردم بدبخت میزارن که فلان قدر به حقوق اضافه شد

    • داغون

      اب که از سر گذشت ....

    • بدون نام

      پولی که باید تو سفره های مردم باشه کجا ها که نمیره.

    • امیر

      تا یکیشون رو به شدت تنبیه نکنن و آبروش رو نبرن
      رسواش نکنن همینه که هست
      اگه میخان فکر مردم باشن تعارف رو بزارن کنار این مردم بهشون اعتماد کردن باید با مردم تعارف داشته باشن
      باید فکر مردم نجیب باشن
      چطور میتونن ببینن مردم تو چه وضعیتی هستند و شب خواب راحت داشته باشند ..

    • بدون نام

      دقت کردین همه دزدن کلا!

    • بدون نام

      عیب نداره حالا نوبخت واسه ریختن یارانه ها گریه نکنه این اختلاسا عادیه

    • علی خاسر

      سلام،وحشت کشورهای دیگه ازروابط با ایران همین اموزش وچگونگی ترویج اختلاس است،الکی مسئله هسته ای مارابهانه کردند،واقعا انها از مهارتهای مادراختلاس می ترسند.

    • بدون نام

      دست درازی به بیت المال حکمش اشد مجازاته.مفسد فی الارض همینها هستند.اگر واقعا جدی عمل میکنین باید کل زندگی این دزدها به نفع دولت مصادره بشه.و از تلویزیو نشون بدن و بگن این دزده تا همه مردم اونو ببینن.اونوقته مردم قبول میکنن که جدی بااین دزدهای برخوردشده. ...

    • ali

      انقد اختلاس کردن که دیگه واسم عادی شده این اعداد وارقام ، اون موقعی که میخوان یارانه رو بریزن میان تو تلویزیون میگن شب مصیبت عظمای دولته ولی ۲ برابر پول یارانه ماهانه کل کشور رو هر ماه به مدیرای نجومی میدن صداشونم در نمیاد .یارانه ی مارو که قطع کردن .پرزیدنت روحانی متشکریم...

    • رحمان محمدی اصل

      با سلام پیشنهاد می گردد فسادهای اخیر صندوق ذخیره فرهنگیان ، فساد بانک سرمایه ، فساد بانک ملت ، فساد بانک ملی ، فساد شهرداری تهران و ... را نیز مثل اختلاس بانک تجارت کرمان که ابتدا وزیر اقتصاد و رئیس کل بانک مرکزی زحمت کشیده و میزان اختلاس را از 13271 میلیارد تومان به 70 میلیارد کاهش داده و سپس مدیران بانک مرکزی زحمت کشیده مبلغ فساد را از بیت المال مسلمین و اموال صندوق های قرض الحسنه پرداخت و در پشت پرده فساد به این بزرگی را حل و فصل نموده و پس از آن مسئولین دستگاه قضایی زحمت کشیده اعلام کردند اختلاس نیست فساد است و در نهایت اقای سراج رئیس کل سازمان بازرسی اعلام کرد فساد هم نیست جابجایی پول است و موضوع تمام شد تا مفسدان بتوانند راحت پول ملت را خرج کرده و هر بلایی که دلشان خواست بر سر مردم بیاورند و فساد نیز برای همیشه در کشور ادامه داشته باشد ، و منتفی شدن فساد بانک تجارت کرمان حقیقت مبارزه با فساد بر مردم آشکار شده پس لطفاً در خصوص فسادهای اخیر نیز مثل فساد بانک تجارت کرمان عمل کرده و هرچه می توانید با تضییع حقوق ملت اجازه دهید این مفسدان نیز غارت کنند مگر اینکه مثل مفسدان بانک تجارت کرمان یقه سفید نبوده و ازاعمال نفوذ قوی برخوردار نباشند که در این صورت مثل فاضل خداداد و مه آفرید خسروی اعدام کنید تا ملت ایران برای همیشه به یاد داشته باشد فقط اشخاص معدودی که از نفوذ پر قدرت بر خوردار هستند اجازه دارند ثروت های ملی را غارت، در آمدهای عمومی را چپاول ، اموال و منابع عمومی را بناحق تصاحب ، بیت المال مسلمین را اختلاس و فسادهای کلان دیگررا به راحتی مرتکب و هر گز مجازات نشوند.......

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج