۴۲۰۲۷۰
۲ نظر
۵۰۱۰
۲ نظر
۵۰۱۰
پ

اسپوتنیک:

موشک های کروز آماده شلیک به سوی داعش

خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: یک منبع آگاه در وزارت دفاع روسیه از آمادگی موشک اندازهای نیروی دریایی این کشور برای حمله به مواضع گروه تروریستی داعش در استان حلب در۲۴ ساعت آینده، خبر داد.

خبرگزاری ایرنا: خبرگزاری اسپوتنیک نوشت: یک منبع آگاه در وزارت دفاع روسیه از آمادگی موشک اندازهای نیروی دریایی این کشور برای حمله به مواضع گروه تروریستی داعش در استان حلب در۲۴ ساعت آینده، خبر داد.
این گزارش می افزاید: درحال حاضر موشک‌های هدایت ‌شونده «کالیبر» از نوع موشک‌های کروز از دریای مدیترانه، آماده شلیک به سوی تروریست‌هایی است که در مناطق بیرونی حلب مخفی شده اند.
این درحالی است که خبرگزاری رویترز و مرکز موسوم به حقوق بشر سوریه مستقر در لندن پیشترمدعی شدند که هواپیما های روسیه اهدافی را در ادلب بمباران کردند که شدیدترین عملیات از دو ماه پیش تاکنون بوده است.

در این خبرها ادعا شده بود که در جریان بمباران های انجام گرفته دست کم ۲۳ غیرنظامی جان باخته اند.

روسیه ازمهرماه گذشته با درخواست رسمی دولت سوریه و همکاری با ارتش این کشور، بمباران مواضع گروه های تروریستی ضد سوری را آغاز کرده که سبب ناتوانی آنان و موفقیت نظامیان سوریه برای آزادسازی بسیاری از مناطق باشد.

روسیه همپیمان نظامی سوریه در سرکوب گروه های تروریستی ضد سوری است که در حدود هشت ماه گذشته با عملیات بمباران هوایی و موشک باران دریایی و زیر دریایی این گروه ها بویژه داعش و جبهه النصره را زمین گیر کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یه سوال چرا تا حالا نشده بگن مدافعین حرم ایران چیکار کردن و به کجا پیشروی کردن همش از پیش مرگها و روسیه و...میگن اما از سپاه و ارتش اخباری نمیگین

    • بدون نام

      اومده خونه‌های مردم را تخریب کنه یا جنگ داعش.اگه راست میگه نیروی زمینیش وارد کنه تا خسارات مردم کمتر بشه.فقط از دور شهرها را میزنه روسیه توان ورود زمینی نداره اگه بیاد کشته‌های روسی فراوانه برا همین از دور میزنه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج