۴۲۰۳۸۱
۳ نظر
۵۰۰۸
۳ نظر
۵۰۰۸
پ

معرفی چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران

دهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و هشتمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

خبرآنلاین: دهمین جشنواره ملی تولیدکنندگان و مدیران جوان و هشتمین دوره معرفی چهره های ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران با حضور وزیر صنعت و جمعی از نمایندگان مجلس برگزار شد.

محمدرضا گنجی كه در اين مراسم به عنوان چهره ماندگار صنعت، معدن و تجارت ایران انتخاب شد، با بيان اينكه تولید چسب در ایران سابقه طولانی دارد، گفت: بیش از سه دهه فعالیت،ایران به عنوان بزرگترین تولیدکننده چسبهای خانگی و صنعتی کشور را از آن خود کرده است.

گنجي با بیان این که مشکلاتی همچون عدم توانایی در گشایش اعتبار، فاینانس خارجی و مواردی از این دست برصنعت و صنعت گران فشار وارد می آورد، اظهار داشت: حل همه این مشکلات به عهده دولت است و صنعت گران فقط وظیفه دارد سرمایه گذاری کند تا فکر و ایده اش را جامع عمل بپوشاند و مطمئنا سرمایه به جایی می رود که امنیت باشد.

وی در مورد انگیزه خود در زمینه شروع کار تولیدی و فعالیت صنعتی و تجاری، گفت: هدف اولیه ام در شکل گیری این کار، کسب درآمد بود اما با گذشت زمان و تجربیاتی که در این۴۰سال کسب كردم، برای جلب رضایت مصرف کنندگان اهداف جدید تر و جامع تری را سرلوحه کار خود قرار دادم.

گنجی با اشاره به این که یک تولید موفق و موثر از مطالعه، ایده، تهیه سرمایه و اجرا می آید، بیان کرد: اعتقاد کامل دارم که داشتن سرمایه برای اجرای ایده و فکر شرط لازم است ولی شرط کافی نیست و رسیدن به قله موفقیت زحمت دارد و باید تلاش کرد.

این تولید کننده با بیان اینکه این شرکت چندین برند جهانی دارد، تصریح کرد: تحقق آرزوهای یک صنعتگر داشتن یک برند جهانی است. اکنون خدا را شکر می کنم که در زمینه فعالیت های صنعتی _ شیمیایی در سطح بین المللی برندی معتبر به نام ایران به ثبت رسیده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بهزاد

      لطفا دیگر نامی از افتخار افرینان در عرصه های مختلف نیاورید چون اولا میترسیم چند وقت دیگر همانها را بعنوان مختلس و رانت خوار و خاین معرفی و در ثانی اگر انها نخبه و افتخار افرین بودند،چرا هنوز فقر و بیکاری و ....هست.چه دردی را از جامعه کم کردند.به جز اینکه وابسطه به قدرت و منابع رانتی و مالی بوده و فقط جیب خود را پر کرده اند

    • سکوت

      چهره ماندگار ودایمی صنعت کشور مگه احمدی نژاد نبود.!!!؟؟؟

    • رها

      اینا اونایی هستن که با اونا هستن وگرنه صنعت چیه برادر چین هست اینا اونای هستن که بااونا هستن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج