۴۲۰۵۲۴
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

دستمزد نجومی «دنیرو» برای بازی در یک سریال

«رابرت دنیرو» برای بازی در هر اپیزود از سریال مافایایی شبکه آمازون ۸۵۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: «رابرت دنیرو» برای بازی در هر اپیزود از سریال مافایایی شبکه آمازون ۸۵۰ هزار دلار دریافت می‌کند.

به نقل از «بیزنس اینسایدر»، کمپانی آمازون در رقابت با کمپانی «نتفلیکس» برای سریال جدیدش از «رابرت دنیرو» استفاده می‌کند؛ اما حضور «دنیر» برای آمازون کم هزینه نبوده و این بازیگر آمریکایی برای بازی در هر قسمت از این سریال ۸۵۰ هزار دلار دریافت خواهد کرد.
دستمزد نجومی «دنیرو» برای بازی در یک سریال

سریال جدید کمپانی آمازون که با بودجه ۱۶۰ میلون دلاری ساخته خواهد شد را «دیوید اوراسل» کارگردان معروف هالیوودی فیلم‌هایی چون «کتابچه بارقه امید»، «کلاهبرداری آمریکایی» و «جوی» کارگردانی می‌کند و «جولین مور» بازیگر برنده اسکار همبازی اصلی «دنیرو» در این اثر مافیایی خواهد بود.

«دنیرو» با دریافت این دستمزد یه یکی از گران‌ترین بازیگران تاریخ مجموعه‌های تلویزیونی تبدیل می‌شود و تنها سه بازیگر اصلی فیلم «تئوری بیگ بنگ» دستمزد بیشتری از او دریافت می‌کنند که برای هر قسمت از این سریال کمدی یک میلیون دلار به جیب می‌زنند.

«دنیرو» در حالی قدم به دنیای تلویزیون گذاشته که تاکنون در بسیاری از ژانرهای سینمایی به ایفای نقش پرداخته است؛ برای مثال در سینمای وحشت آثاری چون «فرانکشتاین» (۱۹۹۴) و «موهبت الهی»(۲۰۰۴) را دارد، در سینمای کمدی شاهکاری چون «سلطان کمدی» را در کارنامه دارد که نقش مقابل «جری لوئیس»، کمدین بزرگ تاریخ سینما را بازی کرد، در ژانر ورزشی در فیلم ماندگار «گاو خشمگین» بازی کرد که به عقیده برخی منتقدین بهترین فیلم ورزشی تاریخ سینما است و در ژانر گنگستری هم فیلم «رفقای خوب» و «تسخیرناپذیران» را در کارنامه هنری‌اش دارد.

این بازیگر ۷۳ ساله که بازی در بیش از ۱۰۰ فیلم سینمایی را در کارنامه هنری دارد، علاوه بر کسب جایزه اسکار برای بازی در فیلم «پدرخوانده»، در سال ۱۹۸۱ برای فیلم «گاو خشمگین» بهترین بازیگر مرد جوایز گلدن گلوب شد، در سال ۱۹۹۳ شیر طلای افتخاری جشنواره ونیز را گرفت، در سال ۲۰۰۰ جایزه یک عمر دستاورد سینمایی جشنواره سن‌سباستین را گرفت و در سال ۲۰۰۸ جایزه مشارکت چشم‌گیر در صنعت سینما را از کارلووی‌واری دریافت کرد.

«دنیرو» و «جولین مور» جدیدترین بازیگران سرشناس سینما هستند که به عرصه تلویزیون وارد شده‌اند و اخیرا چهره‌هایی چون «متئو مک‌کانوی»، «وودی هارلسون»، «هیل بری»، «دنیل کریگ»، «اما استون» و «جونا هیل» نیز برای بازی در مجموعه‌های تلویزیونی قرارداد امضاء کرده‌اند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج